skribb Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Exciting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Fnizz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Fnizz.Du har misshandlat din CDskivans boende :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Fnizz. Diggar din otroligt fula kaffekopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) yay Var snäll och inte gå offtopic! "Bild på musmattan!" heter topicen inte "Bild på skrivbordet!". Nej bara vi musmatteägare får posta. Försvinn med dig... Borde få en bann för det där. I alla fall en varning. Men en bann tycker jag. På några veckor, en månad kanske!? Redigerad 21 maj, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Vice. är på skojhumör ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Ja haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Har en sådan, som är glas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Musmatta från IKEA, störande att dem är så jävla små.. Redigerad 25 maj, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Har en sådan, som är glas ^^ Hela är väl ändå inte glas? Utan bara översta lagret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Antingen har jag denna eller inget förutom bordsytan. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ptym5rh13m0h0f.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Fick med en musmatta när jag köpte datorn, Används än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Min musmatta: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0hf0nayyjup5of.JPG Kan skryta med att jag antagligen har forumets äldsta musmatta. Den är från december 1993 och har hängt med genom alla epoker därifrån och till dagens datum. Telefonnumret som står på, 013-110690, är så gammalt att det inte finns kvar (no shit). Företaget (LEXICON) har tydligen bara tre butiker kvar, alla i Stockholm. Nu kommer ni tycka det här är konstigt, kanske äckligt och väldigt udda, men mitt luktminne är väldigt bra. När jag känner lukter av saker, främst från plaster, kan jag minnas leksaker jag hade när jag var fem år gammal, för fjorton år sen. När jag luktar på min musmatta (snälla, det är inte äckligt. Inte ens efter fjorton års användning, det är sant!) känner jag vibbar av Lost Vikings och gamla goda Paintbrush, pre-Paint-programmet. Nån som minns? Det hade en funktion jag saknar i båda paint, paint shop pro och photoshop. Man kunde ersätta en färg med en annan, till exempel kunde man välja grön och ersätta med röd, genom att måla över det gröna (alltså inte ersätta allt grönt med rött). Zoomade man brun eller orange, var det uppbyggt av flera färger, pixlade om vartannat! Kolla själva - klicka för att förstora bilden, kopiera den och släng in i valfritt redigeringsprogram. Zooma bruna/orangea färgen - det är uppbyggt av rött och gult! Spraykannan var sjukt mycket proffsigare också. http://content.answers.com/main/content/wp/en/0/06/Paintbrush-win31.png Ah, Windows 3.1, vad skulle jag inte ge för att få det tillbaka! Det hade ett påskägg också, om man klickade på Hjälp -> Om, och dubbelklickade nån ikon där, och gjorde om proceduren tre gånger, kom det istället för en windows-ikon upp en liten pixlad Bill Gates och en nallebjörn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Fick med en musmatta när jag köpte datorn, Används än Sjukt bra musmatta för det priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Hela är väl ändå inte glas? Utan bara översta lagret? Jopp, allt är glas. Stod bara att den är av glas, och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Musmatta från IKEA, störande att dem är så jävla små.. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 http://content.answers.com/main/content/wp/en/0/06/Paintbrush-win31.png Haha, fan vad man kunde sitta och rita med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Bantex kontorsmusmatta. http://www.bantex.biz/BantexNetstore550/IBSStaticResources550/Bo_Resources/IMAGE/1788.jpg En BLÅ... Min musmatta: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0hf0nayyjup5of.JPG Heh, en sån där mus fick jag på köpet när jag köpte skrivarbläck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts