_ThuuG Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag undrar om någon vet hur man kan lösa ljudbuggen i Windows Vista, jag har prövat med Dxdiag köret men det funkar inte, alltså man har inte samma alternativ att välja på. Accelerations alternativet är helt borta. Så om någon här vet hur man kan fixa ljudbuggen i Windows Vista och kan hjälpa mig så är jag väldigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 http://nomorehotcoffee.com/ Har hört mig att den också ska fixa ljudbuggen... kanske inte till Vista. Rekommenderas knappt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Hmm, jag är osäker men det är värt att testa. Tack iallafall! Annars kan jag ju bara installera om och få min vanliga version? Edit: Det verkar som det funkar! Den funkar med min crack också, jag behövde bara byta ut min crack EXE mot min riktiga EXE fil och sedan byta tillbaka efter patchen, perfekt! Tack! Redigerad 17 maj, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hmm, jag är osäker men det är värt att testa. Tack iallafall! Annars kan jag ju bara installera om och få min vanliga version? Edit: Det verkar som det funkar! Den funkar med min crack också, jag behövde bara byta ut min crack EXE mot min riktiga EXE fil och sedan byta tillbaka efter patchen, perfekt! Tack! Verkligen? Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts