RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Har försökt få till detta, men det går inte så bra. Har läst åtskilliga guider på nätet, men de flesta är skrivna för äldre versioner än den jag har. Någon som kan leta fram en guide för nya versioner, eller skriva här hur man gör? Får inte ens till det på nätverket. Alltså streama från min dator till en annan i hushållet. Redigerad 16 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 VLC -> arkiv -> guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 VLC -> arkiv -> guide Och sen? Inte så lätt då det är första gången. Har provat lite olika varianter, inget fungerar. Ska jag skriva in http://mittip:8080 i VLC på klientdatorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hmm, jag spelar upp filmen på min dator, och det verkar gå. (Ingen bild, men tidslinjen går). Vart ska klienten skriva in mitt ip? Eller ska han göra något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hmm, jag spelar upp filmen på min dator, och det verkar gå. (Ingen bild, men tidslinjen går). Vart ska klienten skriva in mitt ip? Eller ska han göra något annat? Klienten ska skriva in ditt ip i VLC. Arkiv-> Öppna nätverksström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts