BigBear Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Eftergymnasial KY-utbildning till GIS-utvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Fanns inte nåt allternativ "Studier, yrkesskola" så jag votade på övrigt. Går första året av tre på logistiklinjen. Kommer att bli lastbilschaffis eller nåt... Funderar dock på att kanske söka till nån sjömansskola efteråt, då jag är väldigt sjöfartsintresserad också. Har dock inte alls bestämt mig för det, först ska jag gå två år till + ett extra halvår. Sedan blir det militären, och efter det sticker jag troligtvis tillbaka dit jag går nu för att ta busskörkort. Sedan får vi se hur det blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Vote: Studier, gymnasium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Vi får sommarlov om 8 skoldagar, och efter det så är jag inte längre "grundskole studerande", utan ska börja vid gymnasiet. Jamen.. Hur sjutton kan du ha ÅTTA dagar kvar? Jag har NITTON dagar kvar. Och då är säkert ~15 av dem vanliga skoldagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jamen.. Hur sjutton kan du ha ÅTTA dagar kvar? Jag har NITTON dagar kvar. Och då är säkert ~15 av dem vanliga skoldagar. Vi har 8 arbetsdagar (vanliga dagar) i skolan kvar. Sen så har vi ju mer dagar som vi ska vara där också bara, men då ska vi städa hela dagen, ha cup, friidrottsdag osv, och det räknade dom inte in som "skoldagar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Vote: Studier, gymnasium Naturvetenskap Åk. 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Jag är schtekare. Vote: Övrigt. Redigerad 16 maj, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag är schtekare. Vote: Övrigt. Schtekare är kewla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Grundskola fortfarande men hey. Sommarlovet är ju snart här så snart går man i 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Grundskola fortfarande men hey. Sommarlovet är ju snart här så snart går man i 1:an Stackare, måste du gå om så många år? Natthumor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Stackare, måste du gå om så många år? Natthumor. Såna där skämt drog man i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Såna där skämt drog man i ettan. Första ring, menar du? Natthumor. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Såna där skämt drog man i ettan. Jag går i ettan. Första ring alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Studier, grundskola +1 Post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vote: Övrigt, gör lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Övrigt: Gör lumpen Efter sommaren blir det högskolan. Lutar mot spelutvecklare i Skövde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vote: Eftergymnasiala studier, nämligen Biologi på Linköpings universitet. Yay, en av sex stycken på det här forumet som pluggar vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vote: Eftergymnasiala studier, nämligen Biologi på Linköpings universitet. Yay, en av sex stycken på det här forumet som pluggar vidare Smart guys are dumb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vote: Eftergymnasiala studier, nämligen Biologi på Linköpings universitet. Yay, en av sex stycken på det här forumet som pluggar vidare Inte många 19+:are på det här forumet, serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vote: Eftergymnasiala studier, nämligen Biologi på Linköpings universitet. Yay, en av sex stycken på det här forumet som pluggar vidare Vad vill du du bli senare/jobba med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts