Jump to content

Vad har du för sysselsättning?

Misterwhoopee
 Share

Sysselsättning?  

111 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Arbetstiden skall vara mellan 08:00-14:30, med en halvtimmes lunch.

Men så ser inte min arbetsdag ut, lååångt ifrån.

Jag jobbar så här: Kommer till jobbet 07:50, dricker kaffe till 08:20, byter om till kock kläder 08:20-08:30.

Jobbar 08:30-09:00. Har rast mellan 09:00-10:00. Jobbar mellan 10:00-11:30. Har rast mellan 11:30 och 13:00. Jobbar mellan 13:00.13:20. Sen går jag hem.

Lönen är typ 10.000:- Sen brukar jag jobba lite extra inne på nån avdelning med de gamla. Då får jag ut en 3-4 tusen till.

Jo tack. Det lät soft! Bara stå där vid grytorna och lyssna på musik, tänka va man ska göra efter jobbet. Ganska schysst lön, med tanke på de få timmar som du faktiskt jobbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arbetstiden skall vara mellan 08:00-14:30, med en halvtimmes lunch.

Men så ser inte min arbetsdag ut, lååångt ifrån.

Jag jobbar så här: Kommer till jobbet 07:50, dricker kaffe till 08:20, byter om till kock kläder 08:20-08:30.

Jobbar 08:30-09:00. Har rast mellan 09:00-10:00. Jobbar mellan 10:00-11:30. Har rast mellan 11:30 och 13:00. Jobbar mellan 13:00.13:20. Sen går jag hem.

Lönen är typ 10.000:- Sen brukar jag jobba lite extra inne på nån avdelning med de gamla. Då får jag ut en 3-4 tusen till.

Det där var mig det glassigaste jag sett på länge.

08:30-13:20 med 1½timme rast. Det resulterar i 3h 20min arbete om dagen, och det får du 10papp i månaden för.. Kan inte säga annat än att jag är avundsjuk ända ner i tåspetsarna.

T: Studerar, Gymnasiet.

Circus 2 veckor kvar i skolan. Slutbetyget kommer stanna på runt 1900p~. 500p IG desutom.

Har inga planer på högskola på flera år iaf, så jag bryr mig inte så värst. Ska ut och söka jobb, men kommer antagligen bli arbetslös ett par veckor först.

kan ju alltid fjäska in mig hos farsan igen, men det var inget vidare arbete.

05:30-17:00 mån-tor

05:30-14:00 fre

12.000~ i månaden. Arbetstiderna är riktiga mördartimmar. Det är ingen tröst att man får sluta vid 2 på fredagarna, för man har fått gå upp vid 4 på morgonen lik förbannat och är helt död när man kommer hem iaf.

Är skapligt sugen på att söka upp till fabriken på andra sidan gatan och börja på kvällsskift med en polare.

14:00-00:00 mån-tor

Ledig fredag

Skapligt fin lön, då det mesta av timmarna kommer på OB-tillägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftergymnasala studier.

Ni som lyssnar på RR vet redan att jag pluggar Barn & Fritid. Ja varför inte? Min stad är

i behov av manliga barnskötare samt fritidsgårdsarbetare, och finns det något softare än

att bli betald för att spela pingis? Jobbar lite då och då, men jag klarar mig finfint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där var mig det glassigaste jag sett på länge.

08:30-13:20 med 1½timme rast. Det resulterar i 3h 20min arbete om dagen, och det får du 10papp i månaden för.. Kan inte säga annat än att jag är avundsjuk ända ner i tåspetsarna.

2½ timmes rast. 9-10 och 11:30-13:00. :)

Sen får jag ut runt 9-10.000. Beror på hur många dagar och helger månaden har.

Men det är sjuuuuukt tråkigt. Finns inget att göra knappt. Diska lite, slänga ihop nån tråkig falukorv och så.

Blir mest att sitta vid datorn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2½ timmes rast. 9-10 och 11:30-13:00. :)

Sen får jag ut runt 9-10.000. Beror på hur många dagar och helger månaden har.

Men det är sjuuuuukt tråkigt. Finns inget att göra knappt. Diska lite, slänga ihop nån tråkig falukorv och så.

Blir mest att sitta vid datorn. :)

Vill inte gamlingarna spela på den då? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor