Tux Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Går i 9an nu. Slutar den 12 Juni. Har sökt in på NV - Musik på Heleneholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Studier, grundskola I 8 dagar till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Övrigt... Jag skriver låtar till en uppkommande demo... har även två splittar på gång varav en kanske blir släppt på ett skivbolag. Ska gå i skolan egentligen, men gör inte det... Efter sommaren blir det väl skolan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Studier, gymnasium kan tillägga att jag utbildar mig till elektriker, eller ljus och ljud tekniker i slut ändan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Studerande, grundskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Studier, grundskola I 8 dagar till... 8 eller 18? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 8 eller 18? åtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Gymnasium (programmering :'( ), sista veckorna. Sedan blir det att kompletteringsplugga (typ?) tills jag får leet-betyg (Edit: jag har inte bajsbetyg, men i ettan var jag inte särskilt plikttrogen vilket reflekteras av den årskursens betyg). Satsar på Psykologprogrammet på Karolinska Institutet. Redigerad 15 maj, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 åtta. .. du får gärna förklara dig lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vad är arbetstiden..? Vad är lönen? ---------- Studerande, gymnasium. Jag går media på Munkebäcksgymnasiet här i Göteborg. Inriktningen är fotografisk bild. Arbetstiden skall vara mellan 08:00-14:30, med en halvtimmes lunch. Men så ser inte min arbetsdag ut, lååångt ifrån. Jag jobbar så här: Kommer till jobbet 07:50, dricker kaffe till 08:20, byter om till kock kläder 08:20-08:30. Jobbar 08:30-09:00. Har rast mellan 09:00-10:00. Jobbar mellan 10:00-11:30. Har rast mellan 11:30 och 13:00. Jobbar mellan 13:00.13:20. Sen går jag hem. Lönen är typ 10.000:- Sen brukar jag jobba lite extra inne på nån avdelning med de gamla. Då får jag ut en 3-4 tusen till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 .. du får gärna förklara dig lite bättre. Vi får sommarlov om 8 skoldagar, och efter det så är jag inte längre "grundskole studerande", utan ska börja vid gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 .. du får gärna förklara dig lite bättre. Han menar antagligen att han slutar grundskolan om åtta dagar. Alltså, han slutar högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Årskurs 8, efter grundskolan blir det media för hela slanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Har tre veckor kvar i grundskolan nu, varav 10 av dom är vanliga skoldagar, resten gör vi något annat på. Ska förmodligen börja på Hvidtfeltska till hösten, musiklinjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Studier, grundskola. Går i åttan. Finns inte mycket mer att säga ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Studier, Gymnasium. Interaktiv Media på Bergs Gymnasium. Nu under första året har vi fått prova på lite olika sorters media. Dels har vi fått göra ett eget skiv-omslag, löpsedel, kortfilm, animerad film, och så vidare. Dock så hoppar jag in och jobbar på Bussgods i Östersund under lov, ibland även kvällar. Ska sommarjobba där i sju veckor i sommar. Skönt att ha något att göra på dagarna, samtidigt som man tjänar en skön summa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Sista året på gymnasium. Till hösten börjar jag på universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Studerar i 8:an... Skittråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Eftergymnasiell utbildning Högskola, Cilvilingenjör, Maskinteknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Eftergymnasiell utbildning Högskola, Cilvilingenjör, Maskinteknik Var nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts