Jump to content

Vad har du för sysselsättning?

Misterwhoopee
 Share

Sysselsättning?  

111 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gymnasium (programmering :'( ), sista veckorna.

Sedan blir det att kompletteringsplugga (typ?) tills jag får leet-betyg (Edit: jag har inte bajsbetyg, men i ettan var jag inte särskilt plikttrogen vilket reflekteras av den årskursens betyg). Satsar på Psykologprogrammet på Karolinska Institutet.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är arbetstiden..? Vad är lönen? :)

----------

Studerande, gymnasium.

Jag går media på Munkebäcksgymnasiet här i Göteborg. Inriktningen är fotografisk bild.

Arbetstiden skall vara mellan 08:00-14:30, med en halvtimmes lunch.

Men så ser inte min arbetsdag ut, lååångt ifrån.

Jag jobbar så här: Kommer till jobbet 07:50, dricker kaffe till 08:20, byter om till kock kläder 08:20-08:30.

Jobbar 08:30-09:00. Har rast mellan 09:00-10:00. Jobbar mellan 10:00-11:30. Har rast mellan 11:30 och 13:00. Jobbar mellan 13:00.13:20. Sen går jag hem.

Lönen är typ 10.000:- Sen brukar jag jobba lite extra inne på nån avdelning med de gamla. Då får jag ut en 3-4 tusen till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Studier, Gymnasium.

Interaktiv Media på Bergs Gymnasium. Nu under första året har vi fått prova på lite olika sorters media. Dels har vi fått göra ett eget skiv-omslag, löpsedel, kortfilm, animerad film, och så vidare.

Dock så hoppar jag in och jobbar på Bussgods i Östersund under lov, ibland även kvällar. Ska sommarjobba där i sju veckor i sommar. Skönt att ha något att göra på dagarna, samtidigt som man tjänar en skön summa pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor