Jump to content

Postal 2 Apocalypse Weekend!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Skulle behöva hjälp!

Någon som har spelat det här spelet och kan berätta hur f*n man urinerar i spelet?

Jag har snurrat på mushjulet och lyckats få fram gylfen en ända gång! Men inte nu mer. ><

Gaah så sur jag blir!

Tusen tack den som kan hjälpa mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle behöva hjälp!

Någon som har spelat det här spelet och kan berätta hur f*n man urinerar i spelet?

Jag har snurrat på mushjulet och lyckats få fram gylfen en ända gång! Men inte nu mer. ><

Gaah så sur jag blir!

Tror det är R man trycker på för att få fram gylfen, men ärligt talat vice det här trodde ja inte om dig :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Han fick ju svaret här snabbare än vad han skulle fått det där, och med minsta energin slösad.

Gå till ett forum, posta en tråd, vänta, få svar. ja, det är ju mycket mer energisparande än att gå direkt till källan (dvs den officiella sidan) och få information om felet, plus patchen som fixar felet, med en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå till ett forum, posta en tråd, vänta, få svar. ja, det är ju mycket mer energisparande än att gå direkt till källan (dvs den officiella sidan) och få information om felet, plus patchen som fixar felet, med en gång.

Det stör mig att du tycker detta är ett problem. Gå och lägg dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att det går att ta reda på allting någon annanstans än här. Men det är ju detta forumet är till för. Du behöver inte komma hit för att ta reda på fakta om tex. gta, det kan du göra på R*´s hemsida, sport på sportsidor osv.

Ofta får man snabba svar här, på andra forum får man lätt vänta minst 4-5 timmar innan ett svar postas.

Ni Rockar alla, tack för att ni gör sajten till vad den är. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 months later...
Skulle behöva hjälp!

Gaah så sur jag blir!

du kan inte pissa i AW iallafall inte för mig :unsure: men ladda ner AWP istället så funkar det + en massa nya vapen som t.e.x motorsåg,lie o.s.v...

att ladda ner AWP är inte olaglit.Postal 2 A week in paradise

Länk till kommentar
Dela på andra sidor