Vice. Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Skulle behöva hjälp! Någon som har spelat det här spelet och kan berätta hur f*n man urinerar i spelet? Jag har snurrat på mushjulet och lyckats få fram gylfen en ända gång! Men inte nu mer. >< Gaah så sur jag blir! Tusen tack den som kan hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Skulle behöva hjälp! Någon som har spelat det här spelet och kan berätta hur f*n man urinerar i spelet? Jag har snurrat på mushjulet och lyckats få fram gylfen en ända gång! Men inte nu mer. >< Gaah så sur jag blir! Tusen tack den som kan hjälpa mig! Tror det är R man trycker på för att få fram gylfen, men ärligt talat vice det här trodde ja inte om dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 ´Nix det är inte R! Det står z i ett wlakthrough men det funkar inte heller! :'( Hahah vaddå, det är ju ett sjukt kul spel! (om jag bara får igång min snorre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Det ska vara R. Kolla i inställningarna efter "unzip pants" eller nåt. Sen trycker du på den knappen, sen kan du pissa genom att trycka på LMB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Det går väl inte att pinka i Apocalypse Weekend? Inte vad jag minns iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Det ska vara R. Kolla i inställningarna efter "unzip pants" eller nåt. Sen trycker du på den knappen, sen kan du pissa genom att trycka på LMB! Tryck på vad? LMB? Pico: Det går jag lyckades en gång av ren tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tryck på vad? LMB? Pico: Det går jag lyckades en gång av ren tur. LMB: Left Mouse Button=Vänstra Musknappen=Den knappen som sitter till vänster på musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Patch Redigerad 15 maj, 2007 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Patch Najjs! Hur, vad, och vart gör man med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Hahahah yees! Tusen tack för hjälpen! Funkar perfekt! Nu ska jag ha kul! Ses senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Hahahah yees! Tusen tack för hjälpen! Funkar perfekt! Nu ska jag ha kul! Ses senare... Pissa inte ner dig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tänkte du inte ens på att titta på den Officiella RWS/Postal sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tänkte du inte ens på att titta på den Officiella RWS/Postal sidan? Varför? Han fick ju svaret här snabbare än vad han skulle fått det där, och med minsta energin slösad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Varför? Han fick ju svaret här snabbare än vad han skulle fått det där, och med minsta energin slösad. Gå till ett forum, posta en tråd, vänta, få svar. ja, det är ju mycket mer energisparande än att gå direkt till källan (dvs den officiella sidan) och få information om felet, plus patchen som fixar felet, med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Gå till ett forum, posta en tråd, vänta, få svar. ja, det är ju mycket mer energisparande än att gå direkt till källan (dvs den officiella sidan) och få information om felet, plus patchen som fixar felet, med en gång.Stör det dig att han gör som du inte gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Gå till ett forum, posta en tråd, vänta, få svar. ja, det är ju mycket mer energisparande än att gå direkt till källan (dvs den officiella sidan) och få information om felet, plus patchen som fixar felet, med en gång. Det stör mig att du tycker detta är ett problem. Gå och lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Gå till ett forum, posta en tråd, vänta, få svar. ja, det är ju mycket mer energisparande än att gå direkt till källan (dvs den officiella sidan) och få information om felet, plus patchen som fixar felet, med en gång. Klart att det går att ta reda på allting någon annanstans än här. Men det är ju detta forumet är till för. Du behöver inte komma hit för att ta reda på fakta om tex. gta, det kan du göra på R*´s hemsida, sport på sportsidor osv. Ofta får man snabba svar här, på andra forum får man lätt vänta minst 4-5 timmar innan ett svar postas. Ni Rockar alla, tack för att ni gör sajten till vad den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hindersh Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Skulle behöva hjälp! Någon som har spelat det här spelet och kan berätta hur f*n man urinerar i spelet? Jag har snurrat på mushjulet och lyckats få fram gylfen en ända gång! Men inte nu mer. >< Gaah så sur jag blir! Tusen tack den som kan hjälpa mig! du kan inte pissa i AW iallafall inte för mig men ladda ner AWP istället så funkar det + en massa nya vapen som t.e.x motorsåg,lie o.s.v... att ladda ner AWP är inte olaglit.Postal 2 A week in paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 du kan inte pissa i AW iallafall inte för mig men ladda ner AWP istället så funkar det + en massa nya vapen som t.e.x motorsåg,lie o.s.v... att ladda ner AWP är inte olaglit.Postal 2 A week in paradise Han har redan fått hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts