skribb Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag skulle nyligen in på SpelDirekt.com (TV-Spelsbörsens nätbutik) för att se om de hade spelet Sanitarium på lager, då de brukar sälja gamla spel för runt 49-89 kronor och har en del obskyra titlar (vilket ju Sanitarium är). Till min förvåning visade det sig att TV-Spelsbörsen upphört. Själv förstår jag inte varför, och är ärligt talat något chockad... men hursomhelst - till saken: känner någon här till en bra spelbutik på nätet? En bra spelbutik är i min mening - som trådbeskrivningen avslöjar - en butik med stort utbud och billiga spel (som ett exempel hade SpelDirekt gratis frakt och andra finfina erbjudanden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Jag brukar köpa från spelbutiken när jag handlar online. Inte alltid billigast, men bra utbud av nya och begagnade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Jag brukar köpa från spelbutiken när jag handlar online. Inte alltid billigast, men bra utbud av nya och begagnade spel. Ah, känner igen den sidan. Tack för att du förfriskade mitt minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Webhallen tvspeloteket gameshop google Hoppas det räcker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts