Jump to content

Starcraft 2? World of Diablo/Starcraft?

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Skulle inte ett Starcraft 2 vara lite som en Mona Lisa 2? Men man vet aldrig med Blizzard, mitt förtroende för dem är osäkert nowadays.

Bara det inte blir lika misslyckat som WoW (medelålder, spelsätt utan känsla, kekeke... jag tror att vissa GTAsajtenspelare behöver ta åt sig...).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle inte ett Starcraft 2 vara lite som en Mona Lisa 2? Men man vet aldrig med Blizzard, mitt förtroende för dem är osäkert nowadays.

Bara det inte blir lika misslyckat som WoW (medelålder, spelsätt utan känsla, kekeke... jag tror att vissa GTAsajtenspelare behöver ta åt sig...).

WoW är inte misslyckat vettu. Allt handlar inte om vad du tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ändå genomlider vi spelet ett 40-tal timmar i veckan, slösar bort våra liv framför skärmarna, spelat det i 2 år utan minsta tecken på att sluta och ta för sig av livet, vi blir feta, bleka och finniga, betygen sjunker och det slutar med att vi dör i våran egen avföring.

WoW misslyckat? Det är ju bara roligt att få förstöra Warcraft-historien så att det aldrig kommer att komma ett WC4. Vilka rejäla svin vi är, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW har ju för fan 8,5 miljoner spelare världen över, ni kan ju knappast påstå att det är misslyckat då.

Tror inte han menade att det misslyckades sådär, men, de flesta som inte spelar och inte gillar WoW tycker ju det är ett misslyckande, så är det med alla spel som någon inte tycker om typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW är som ett tåg. bara följ rälsen och skaffa på dig saker.

Misslyckat försök och för mkt Hype innan det kom ut.

Det beror väl på hur man ser det. Jag tror inte blizzard gives a flying fuck om sina "gamla rts fans" som inte föll för wow när de drar in så pass mycket pengar som de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte blizzard gives a flying fuck om sina "gamla rts fans" som inte föll för wow när de drar in så pass mycket pengar som de gör.

Och det ska kallas ett bra spelföretag som vill leverera bra titlar?

Hursomhelst, nu blev det inget äckligt MMO utan ett RTS. Jag känner mig ändå lite hoppfull över att det kan bli något, även fast jag räknar med att det kommer att suga då alla nya RTS i "FUUUUULL THREEEE DEEEEEE" suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om jag skulle vilja ha wc4 hellre så.. StarCraft 2.. Det hade inte varit helt fel alltså.

How many cinematic cut-scenes will be included?

"We know that StarCraft II players will expect to see some Blizzard-quality cinematic content in the game, and we have definite plans to include multiple cinematics, starting with a cinematic intro. We'll provide further confirmation once final determinations have been made."

:rolleyes: Deras filmer har alltid ägt. Ska nog skaffa detta ändå.

The dude got a brother.. A big brother!

Oh well.. Dags för lite nostaligi med orginalet antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor