Stoffe Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Hoppas på WC4 eller SC2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 För mig vill jag ha nytt warcraft eller ett nytt spel. Starcraft?... Njaäe.. Hellre det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Skulle inte ett Starcraft 2 vara lite som en Mona Lisa 2? Men man vet aldrig med Blizzard, mitt förtroende för dem är osäkert nowadays. Bara det inte blir lika misslyckat som WoW (medelålder, spelsätt utan känsla, kekeke... jag tror att vissa GTAsajtenspelare behöver ta åt sig...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Skulle inte ett Starcraft 2 vara lite som en Mona Lisa 2? Men man vet aldrig med Blizzard, mitt förtroende för dem är osäkert nowadays. Bara det inte blir lika misslyckat som WoW (medelålder, spelsätt utan känsla, kekeke... jag tror att vissa GTAsajtenspelare behöver ta åt sig...). WoW är inte misslyckat vettu. Allt handlar inte om vad du tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 WoW är inte misslyckat vettu. Allt handlar inte om vad du tycker. WoW är som ett tåg. bara följ rälsen och skaffa på dig saker. Misslyckat försök och för mkt Hype innan det kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Bara det inte blir lika misslyckat som WoW (medelålder, spelsätt utan känsla, kekeke... jag tror att vissa GTAsajtenspelare behöver ta åt sig...). Men ändå genomlider vi spelet ett 40-tal timmar i veckan, slösar bort våra liv framför skärmarna, spelat det i 2 år utan minsta tecken på att sluta och ta för sig av livet, vi blir feta, bleka och finniga, betygen sjunker och det slutar med att vi dör i våran egen avföring. WoW misslyckat? Det är ju bara roligt att få förstöra Warcraft-historien så att det aldrig kommer att komma ett WC4. Vilka rejäla svin vi är, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Eftersom Sydkorea ligger så pass långt före oss borde vi få svaret i natt, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Borde komma ut 6-8 på morgonen sa någon på ett annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 WoW är som ett tåg. bara följ rälsen och skaffa på dig saker. Misslyckat försök och för mkt Hype innan det kom ut. WoW har ju för fan 8,5 miljoner spelare världen över, ni kan ju knappast påstå att det är misslyckat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 WoW har ju för fan 8,5 miljoner spelare världen över, ni kan ju knappast påstå att det är misslyckat då. Tror inte han menade att det misslyckades sådär, men, de flesta som inte spelar och inte gillar WoW tycker ju det är ett misslyckande, så är det med alla spel som någon inte tycker om typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 starcraft2.com någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 starcraft2.com någon? www.starcraft2.com registrerades 1999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Skulle gå in på WoWs hemsida och fick en länk hit http://eu.starcraft2.com/ Samma hemsida som står ovan? Edit2: Om ni går in på rasen Protoss, sen Unit Zealot och trycker på sound så låter det "lite" som orc:erna i Wc3 Redigerad 19 maj, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Starcraft 2 jao.. trailer: http://www.youtube.com/watch?v=aUXoekeDIW8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Härligt! Själv föredrar jag StarCraft före Diablo... så underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 synd, hade hoppats på ett nytt diablo :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 WoW är som ett tåg. bara följ rälsen och skaffa på dig saker. Misslyckat försök och för mkt Hype innan det kom ut. Det beror väl på hur man ser det. Jag tror inte blizzard gives a flying fuck om sina "gamla rts fans" som inte föll för wow när de drar in så pass mycket pengar som de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag tror inte blizzard gives a flying fuck om sina "gamla rts fans" som inte föll för wow när de drar in så pass mycket pengar som de gör. Och det ska kallas ett bra spelföretag som vill leverera bra titlar? Hursomhelst, nu blev det inget äckligt MMO utan ett RTS. Jag känner mig ändå lite hoppfull över att det kan bli något, även fast jag räknar med att det kommer att suga då alla nya RTS i "FUUUUULL THREEEE DEEEEEE" suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Även om jag skulle vilja ha wc4 hellre så.. StarCraft 2.. Det hade inte varit helt fel alltså. How many cinematic cut-scenes will be included? "We know that StarCraft II players will expect to see some Blizzard-quality cinematic content in the game, and we have definite plans to include multiple cinematics, starting with a cinematic intro. We'll provide further confirmation once final determinations have been made." Deras filmer har alltid ägt. Ska nog skaffa detta ändå. The dude got a brother.. A big brother! Oh well.. Dags för lite nostaligi med orginalet antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag föll aldrig för Starcraft personligen, men tvåan ser faktiskt riktigt nice ut. Blir nog att jag köper det när det väl släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts