JSHC Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) http://en.wikipedia.org/wiki/StarCraft:_Ghost Happ :/ Aja, kanske var bättre det, tycker de ska satsa på ett SC2 istället. Uppdatera grafiken, nya race, nya uppdrag osv skulle vara fint. Eller så satsar det helt enkelt på något nytt, men tror att de hängivna BW spelarna hellre ser SC2 som ett strategispel istället för något helt annat. Redigerad 15 maj, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Happ :/ Aja, kanske var bättre det, tycker de ska satsa på ett SC2 istället. Uppdatera grafiken, nya race, nya uppdrag osv skulle vara fint. Eller så satsar det helt enkelt på något nytt, men tror att de hängivna BW spelarna hellre ser SC2 som ett strategispel istället för något helt annat. Ja tack ^^ Men ett diablo 3 vorre inte helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Ja tack ^^ Men ett diablo 3 vorre inte helt fel Nej, men skulle dock inte uppskatta diablo 3 som ett MMORPG, eller, kanske om de skulle behålla hack n slash känslan men ändå göra det till någon sorts MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Nej, men skulle dock inte uppskatta diablo 3 som ett MMORPG, eller, kanske om de skulle behålla hack n slash känslan men ändå göra det till någon sorts MMORPG Nej, diablo kan jag verkligen inte tänka mig som MMORPG....usch och fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Diablo har inte vad som krävs för att bli ett MMO. Om allt ska vara canon så har vi ett handfull med klasser, men alla är människor, så inga raser finns. Nej, Diablo3 blir Hack'n'Slash, annars är jag en som kommer skicka brevbomber till Blizzard. 1. Diablo 3: Allt finns. Oändligt med möjligheter. Story finns det som heter duga, och med alla nya böcker som skrivs så.. Ja, detta är absolut mig favorit. 2. Warcraft 4: WoW har tagit över storyn mer eller mindre efter WC3, så om detta skulle komma blir det WoW, fast singleplayer och gamla hederliga kameran. 3. StarCraft 2: Ettan har ingen story (ZERGZERGZERG), så jag ser inte hur dom skulle kunna bygga på en story som inte finns. Visst, dom kan släppa en tvåa, men det blir enligt med SC1 med förbättrad grafik och andra banor i princip. 4. Helt nytt spel: Detta skulle från min sida sitta bäst. Alla titlar blizz har släppt har vart guldkorn, och om dom lyckas än en gång så kommer dom ha vunnit miljontals spelare åter igen. Skulle faktist önska att dom kommer ut och säger att ett nytt spel kommer släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 3. StarCraft 2: Ettan har ingen story (ZERGZERGZERG), så jag ser inte hur dom skulle kunna bygga på en story som inte finns. Visst, dom kan släppa en tvåa, men det blir enligt med SC1 med förbättrad grafik och andra banor i princip. De ska ju inte bygga på en story som inte finns, de ska skapa en story! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Nej, diablo kan jag verkligen inte tänka mig som MMORPG....usch och fy. Inte jag heller, men Blizzard är blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 De ska ju inte bygga på en story som inte finns, de ska skapa en story! =) Det där blir aldrig bra. Du kan inte göra en uppföljare på ett spel och slänga runt med storyn som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Blizzard har redan bekräftat att det kommer ett Starcraft MMO, och det har antytts att det även kommer ett Diablo3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Blizzard har redan bekräftat att det kommer ett Starcraft MMO, och det har antytts att det även kommer ett Diablo3. Blizzard har inte sagt något alls. Enligt CVG så är det ett Starcraft MMO, men Blizzard har inte någonstans gått ut och sagt vad det är dom ska släppa. Något man får se i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Blizzard har inte sagt något alls. Enligt CVG så är det ett Starcraft MMO, men Blizzard har inte någonstans gått ut och sagt vad det är dom ska släppa. Något man får se i framtiden? Den där bilden var väl med i PCG för länge sen, vart väl förklarad Fake så jag tror det är D3 dom håller på med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Den där bilden var väl med i PCG för länge sen, vart väl förklarad Fake så jag tror det är D3 dom håller på med ^^ Duh.. Självklart är bilden fake (Skriker WoW över den) Det var motivet som var viktigt, inte själva bilden i sig. Ett StarCraft MMO skulle själklart inte se ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Det där blir aldrig bra. Du kan inte göra en uppföljare på ett spel och slänga runt med storyn som fan. Blizzard kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nån som vill slå vad om 50g på Frostmane? Starcraft: Ghost ÄR det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Nån som vill slå vad om 50g på Frostmane? Starcraft: Ghost ÄR det. Har du några källor eller är det bara vilka spekulationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Har du några källor eller är det bara vilka spekulationer? Det är spekulationer som jag anser vara 99% säkra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Nån som vill slå vad om 50g på Frostmane? Starcraft: Ghost ÄR det. Du kommer förlora. Säkert ngt nyt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Det är spekulationer som jag anser vara 99% säkra Spekulationer är aldrig säkra. Själv tror jag på Diablo 3, men hoppas som Stell på ett helt nytt spel, har faktiskt inte lirat varken SC eller Diablo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Det ser inte ljust ut för Starcraft Ghost. Det borde ha släppts för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Spekulationer är aldrig säkra. Själv tror jag på Diablo 3, men hoppas som Stell på ett helt nytt spel, har faktiskt inte lirat varken SC eller Diablo. De här spekulationerna är ganska säkra @han-som-postade-efter-Everest: De la aldrig ner Starcraft: Ghost, de bara "pausade" utveckligen i väntan på nextgen konsolerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts