Jump to content

Starcraft 2? World of Diablo/Starcraft?

mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

http://www.blizzard.com/

Den 19e maj kommer de på en presskonferens i Korea att avslöja den kommande titeln. Om vissa källor inte är helt ute och cyklar på hal is med en uggla begraven så rör det sig om ännu ett såkallat MMORPG.

Det verkar dock lite underligt att släppa ett nytt MMORPG när det går såpass bra för WoW. Jag vet inte riktigt vad det skulle kunna vara, men jag hoppas på en riktig uppföljare till Starcraft och inte något MMO.

WoW har mer eller mindre förstörts av medelålder på spelarna och WoS skulle nog inte te sig annorlunda, men om de skulle ta sig i kragen och göra en värdig uppföljare till Diablo/Starcraft kan det bli ytterst intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Läste om detta för ett bra tag sedan. Inget som intresserar mig det minsta då jag tycker alla spel som Blizzard släppt är skit. Men visst, jag börjar bli trött på allt tjat efter ett nytt Starcraft 2 så ge folket det dom flesta vill ha.

Get outta here, alla spel Blizzard har gjort är bannemej kulturminnesmärkta.

Om ett D3 eller StarCraft 2 kommer skulle jag bli glad, jag skulle nog bli snäppet roligare om SC2 kom, så man kunde se Blizzard integrera lite historia i det. =)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor