mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 http://www.blizzard.com/ Den 19e maj kommer de på en presskonferens i Korea att avslöja den kommande titeln. Om vissa källor inte är helt ute och cyklar på hal is med en uggla begraven så rör det sig om ännu ett såkallat MMORPG. Det verkar dock lite underligt att släppa ett nytt MMORPG när det går såpass bra för WoW. Jag vet inte riktigt vad det skulle kunna vara, men jag hoppas på en riktig uppföljare till Starcraft och inte något MMO. WoW har mer eller mindre förstörts av medelålder på spelarna och WoS skulle nog inte te sig annorlunda, men om de skulle ta sig i kragen och göra en värdig uppföljare till Diablo/Starcraft kan det bli ytterst intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Diablo III är det enda rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Läste om detta för ett bra tag sedan. Inget som intresserar mig det minsta då jag tycker alla spel som Blizzard släppt är skit. Men visst, jag börjar bli trött på allt tjat efter ett nytt Starcraft 2 så ge folket det dom flesta vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Alla spel Blizzard har släppt är skräp säger killen som är en Steam-hora. Way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Diablo III är det enda rätta. Exakt Redigerad 14 maj, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Alla spel Blizzard har släppt är skräp säger killen som är en Steam-hora. Way to go! Hoppas verkligen på ett DIII, det skulle verkligen vara fränt, fast lite större än 5/6 akter som i D2/LoD. HEJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jaså? Så det ÄR Blizzard som släppet D3 ändå? Då så, nu slipper jag oroa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Hoppas hoppas hoppas att det är Diablo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag hoppas på både Diablo och Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Diablo 1 var kul, Diablo 2 har jag slösat många månader i mitt liv på, kommer Diablo 3 (om det nu är det) vara änu bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Diablo 1 var kul, Diablo 2 har jag slösat många månader i mitt liv på, kommer Diablo 3 (om det nu är det) vara änu bättre? Ehh....det vet vi ju inte tills någon lirat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Blir nog Warcraft 4 eller Diablo 3 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ehh....det vet vi ju inte tills någon lirat det. Utveklarna har säkert testat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Hoppas mest på nytt starcraft alternativt warcraft RTS. Eller kanske Warcraft i diablotappning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Älska StarCraft. Så jag hoppas på ett nytt StarCraft, jo... Redigerad 14 maj, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Diablo III eller Warcraft IV skulle ge mig ett stort leende inombords! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Diablo III eller Warcraft IV skulle ge mig ett stort leende inombords! Oh yes! Kvittar mig, Blizzard gör alltid top spel men jag ser hellre Diablo 3 än Starcraft 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Läste om detta för ett bra tag sedan. Inget som intresserar mig det minsta då jag tycker alla spel som Blizzard släppt är skit. Men visst, jag börjar bli trött på allt tjat efter ett nytt Starcraft 2 så ge folket det dom flesta vill ha. Get outta here, alla spel Blizzard har gjort är bannemej kulturminnesmärkta. Om ett D3 eller StarCraft 2 kommer skulle jag bli glad, jag skulle nog bli snäppet roligare om SC2 kom, så man kunde se Blizzard integrera lite historia i det. =) Redigerad 15 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Fasen hände med Starcraft Ghost egentligen? Jobbade inte blizzard väldigt flitigt ett tag på det? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Fasen hände med Starcraft Ghost egentligen? Jobbade inte blizzard väldigt flitigt ett tag på det? :S http://en.wikipedia.org/wiki/StarCraft:_Ghost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts