T-Bone Mendez Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Hejsan, nu är det så att jag har funderat på att köpa Fifa 07 till min dator. Men då undrar jag, går det att köpa någon kontroll som har samma knappar och utseende som Playstation kontroller för att använda på datorn. Jag tycker inte om att köra med tangetbordet. Jag äger på Fifa med handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 böbö http://www.kjell.com/?item=31253&path=3340000,4090000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tack för länken men vet du någon affär som säljer? Jag tycker inte om att köpa på internet, blir alltid massa jobbigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Tack för länken men vet du någon affär som säljer? Jag tycker inte om att köpa på internet, blir alltid massa jobbigt då. Ehm, Kjell finns som butik. Bara att åka till närmaste butik. Redigerad 14 maj, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ehm, Kjell finns som butik. Bara att åka till närmaste butik. Orkar inte åka till en annan stad för att köpa. Någon som vet nån annan affär som säljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tack för länken men vet du någon affär som säljer? Jag tycker inte om att köpa på internet, blir alltid massa jobbigt då. Får man fråga vad som blir jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Får man fråga vad som blir jobbigt? Närmaste stad kanske ligger några mil bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Närmaste stad kanske ligger några mil bort? Blir det jobbigt att handla på internet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Orkar inte åka till en annan stad för att köpa. Någon som vet nån annan affär som säljer? Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Var bor du? Gbg. Me nasså när man bestället på internet så måste man ha konto kort och sånt. Jag har inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Gbg. Me nasså när man bestället på internet så måste man ha konto kort och sånt. Jag har inte det. Postförskott är din vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Postförskott är din vän Posten ligger så långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Postförskott är din vän Ok tack för hjälpen Posten ligger så långt bort Kanske i den lilla skitiga bonnhåla där du bor, men jag har inte så långt till posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Skaffa en adapter annars, så kan du spela med originalkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 böbö http://www.kjell.com/?item=31253&path=3340000,4090000 Skaffa en adapter annars, så kan du spela med originalkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Kanske i den lilla skitiga bonnhåla där du bor, men jag har inte så långt till posten Du vet att han gjorde åtlöje av dig va? Då allt var så jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Den smilen gjorde mig orolig. försöker Tossie eller JohnnyH87 lura mig nu Vem ska jag lita på av dom, jag väljer nog Tossie för hon har en länk. Redigerad 16 maj, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Den smilen gjorde mig orolig. försöker Tossie eller JohnnyH87 lura mig nu Vem ska jag lita på av dom, jag väljer nog Tossie för hon har en länk. ..... Tossie har en adapter i sin länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts