ZalCiNoWa Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) För övrigt så är Linux inte ett operativsystem utan bara en kernel. Fan vad intressant, tänk om alla stackars GTASajtare levde hela sitt liv i tron att Linux var ett operativsystem. Bra jävla tur att vi har dig alltså. Redigerad 15 maj, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Fan vad intressant, tänk om alla stackars GTASajtare levde hela sitt liv i tron att Linux var ett operativsystem. Bra jävla tur att vi har dig alltså. Bra jävla tur att vi har en skämtare som dig, azzaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Hmmz. Genom mitt liv har jag använt: Windows 95, Windows 98, Windows 2000 och till sist Windows XP. Jag kör med XP nu, och kommer göra det tills jag byter dator och troligtvis skaffar Vista. Jag har provat MAC OS X på syrrans laptop, och det var ganska skönt, men eftersom det inte var någon längre stund så kan jag inte uttala mig huruvida det är bättre/sämre än XP. Vote: Null. Redigerad 15 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Windows 95/98/ME/XP BOT Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Mac OS X, pga. många saker. När man har vant sig är det underbart. Windows XP funkar även det finfint tycker jag, mer än att det kan vara jävligt segt utan formatering efter några veckor osv. Windows XP Media Center är ME 2.0, nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Windows XP. Jag har kört ganska många, men det finns också olika användingsområden för olika operativsystem. Men för ws är Windows XP för mig det självklara valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Windows XP. Gillar Professional mest av allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Minns när vi hade Windows 3.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Vote: Vista. Kör med det nu, det är rikigt sweet. Ska strax byta tillbaka till XP för jag får inte allt att funka på Vista tyvärr, men jag antar att det löser sig i framtiden. Har även kört med de äldre Windows-versionerna, Mac OS och någon version av Linux (Redhat tror jag det var). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Och sen när är det där Windows Vista? det är Windows Blinds din retard tönt. Look mommy its one of em stupid people who think they know everything. FFS SE FILMEN DIN JÄVLA SKIT HOR UNGE. Det där är inte windows blinds DIN RETARD. Edit: @R2D2 Men sen finns det ju emulatorer för att spela XP på mac. Så efentligen Går det att gjöra allt på mac som på xp. Aja fatta fel då. Redigerad 16 maj, 2007 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Look mommy its one of em stupid people who think they know everything. FFS SE FILMEN DIN JÄVLA SKIT HOR UNGE. Det där är inte windows blinds DIN RETARD. :o'>Internetargumentation när den är som bäst. Förresten - 13 år måste man vara för att få registrera sig på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Vote: XP För att det är det lättaste och bästa OS:et just nu tycker jag... Jag har testat "MS Dos" Windows 95/98/XP Home och Prof/Vista och Xp hittils... Jag väntar tills fler program vara har släppts till Vista! Edit: Jag har också kört Windows 3.1... och 2000 tror jag. Jag har varit med i hela windows historian wohoo!! Jag kommer också ihåg den gamla goda tiden när 3.1 var bra :) Då kunde man släcka ner windows som ett fönster haha... Det var grymt Redigerad 16 maj, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Minns när vi hade Windows 3.1 Det var tider det :'( Vi hade bara diskett-uttag på datorn och hårddisken var väl ungefär 100 mb stor eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Edit: @R2D2 Men sen finns det ju emulatorer för att spela XP på mac. Så efentligen Går det att gjöra allt på mac som på xp. Aja fatta fel då. Ja, det finns t.ex. Parallels som verkar ganska trevligt men då är det ju faktiskt fortfarande Windows som spelar spelen och själva operativsystemet OS X är inte inblandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Ja, det finns t.ex. Parallels som verkar ganska trevligt men då är det ju faktiskt fortfarande Windows som spelar spelen och själva operativsystemet OS X är inte inblandat. Nej men det går. Btw: Jag röstade på OS X vad hände med min röst? @Kebab: Om man måste vara 13 år för att komma på detta forum. Hur kom du in? 13 år gammal kebab.. eww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Nej men det går. Btw: Jag röstade på OS X vad hände med min röst? @Kebab: Om man måste vara 13 år för att komma på detta forum. Hur kom du in? 13 år gammal kebab.. eww. Good god damn NAILED it!!!!!111!11 ...not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Har väl prövat en hel del OS... Windows 3,1, Windows 95, Windows 98/SE, Windows 2000 och Windows XP Pro Kört en del linux också...Red hat 9,0, Suse, Ubunto, Free Spire, DSL, Slackware, mandriva och endel som jag inte kommer ihåg nu. Sitter just nu med Mandriva 2007 och Xp pro. Anser dock att Linux är det "bästa", sitter dock vid XP för spelens skull, men 90% av tiden så är det Mandriva som gäller. Vista verkar vara skit enligt folk jag känner, mkt krångel med allt, så det dröjer innan Vista hamnar på min dator. Så länge det släpps uppdateringar till XP så kör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Windows 3,1, Microsoft BOB, Windows 95, Windows 98/SE, Windows ME, Windows 2000, Windows 2003, Windows XP Pro/Home, Windows Vista, Ubuntu, SuSe, Fedora, Red Hat och OSX.. Vet inte rikigt vilket som är bäst men Windows XP Pro är mitt val iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 blir xp för mig har bara testat windows hitils men andra OS stödjer ju inte alla spel och så sen så får man ju sämmre fps med vista och enligt mig är vista ett snyggt skin med lite extra lull lull som igentligen inte behövs, xp är mer spel vänligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts