Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Helt klart Windows XP Home Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Av XP verisionerena kan jag iallafall säga att, enligt mig, är Media Center bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag har använt Windows XP mycket, lite olika Linux-distar då och då och även Windows Vista i 10 sekunder på Heathrow. Linux är bäst. Windows är skönast för dagligt "bruk". Windows Vista är lulligt men tillför ingenting nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vote: Windows XP. Har testat Vista. Dock så har jag växt up med Windows 98 95 2000(tror jag) Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Linux (Ubuntu) gillar jag bättre än Windows XP. Men då vissa saker inte funkar i Ubuntu så brukar jag växla till XP ibland. Vote: Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Mac os X. Snabb boot snab avstängning. allt som xp+vista har (förutom dålig uppbygnad) Bara fellet med den är Priset och att det finns så få spel på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Mac os X. Snabb boot snab avstängning. allt som xp+vista har (förutom dålig uppbygnad) Bara fellet med den är Priset och att det finns så få spel på det. Jag hittar ett fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Mac OS X säger ju inte så mycket. Är det Tiger, Panther eller något av de andra du menar? Om du har med både XP och Vista ska du ha med alla Mac OS X-system imo. Hur som helst är Mac OS X "Tiger" det jag tycker är bäst av de jag testat, dvs. XP och alla Mac OS X-versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Windows XP e det enda jag testat av alternativen, så det blir det jag röster på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Mac OS X säger ju inte så mycket. Är det Tiger, Panther eller något av de andra du menar? Om du har med både XP och Vista ska du ha med alla Mac OS X-system imo. Hur som helst är Mac OS X "Tiger" det jag tycker är bäst av de jag testat, dvs. XP och alla Mac OS X-versioner. Oj, jag glömde skriva dit "Alla varianter"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Linux är det bättre operativsystemet (Har dock bara prövat Ubuntu, men det är väl ingen större skillnad.) Dock så har det vissa kompibalitetsproblem, men min röst går ändå på Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Linux är det bättre operativsystemet (Har dock bara prövat Ubuntu, men det är väl ingen större skillnad.) Whoa, whoa, whoa, whoa. Whoa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Whoa, whoa, whoa, whoa. Whoa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Smart av trådskaparen att editera förstasidan, nu är alla röster uppfuckade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Smart av trådskaparen att editera förstasidan, nu är alla röster uppfuckade. WTF, Återställs rösterna?!?!?!?!?!?!?!?! Varför.... Förlåt... Kanske är bäst att låsa denna och komma tebax lite senare med bättre/mer altenativ som några nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Det är svårt att rösta här. Windows måste man ju använda för att vara säker på att allt fungerar och att man kan göra det man vill. Men sen är det ju skräp på flera sätt och vis. Linux är betydligt stabilare och skönare, och ganska enkelt och användarvänligt när man lärt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Jag hittar ett fel. Faktist nej det gjör du inte. http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM Ägd. Prata inte om skit som du inte vet en mammas skit om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Faktist nej det gjör du inte. http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM Ägd. Prata inte om skit som du inte vet en mammas skit om. Nu pratar du skit. Det jag menade var att du sade emot dig själv. Först sa du att OS X har allt som Vista har men sen sa du att det fanns för få spel till OS X. Om OS X nu har allt som Vista, varför har det då färre spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Faktist nej det gjör du inte. http://www.youtube.com/watch?v=TaIUkwPybtM Ägd. Prata inte om skit som du inte vet en mammas skit om. Och sen när är det där Windows Vista? det är Windows Blinds din retard tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 För övrigt så är Linux inte ett operativsystem utan bara en kernel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts