Alle090 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Så.. Vilket OS tycker ni är bäst av dagens val? Om inte erat favorit OS finns med så är det bara att skriva vilket... Ni får GÄRNA argumentera för erat val... ____________________________________________________________________ Jag väljer Windows XP Pro. Inta bara för att det är det jag alltid har använt utan också för det är enkelt men också avancerat när man vill. Redigerad 14 maj, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Yeey första voten OnT: XP helt klart. Kan bero på att det är det enda jag testat Redigerad 14 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 XP, Vista är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vote. Windows XP. Vista is shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 XP, det gillar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag har Vista Ultimate på mitt skrivbord hemma. Innan jag tar mig tid till att installera det, vad är det som gör det så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag har Vista Ultimate på mitt skrivbord hemma. Innan jag tar mig tid till att installera det, vad är det som gör det så dåligt? Tror det beror på alla "anti-pirat" program och skit i Vista. Och att som vanligt så släppte M$ ut en halv färdig produkt, Så alla saker stödjs inte än, te.x en polare köpte en ny bärbar dator med inbggd kamera. Först så funkade inte kameran. 1 månad efter så fixade det sig men då CP'a msn sig... Är inte 100% säker men det kan nog vara en andledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag har Vista Ultimate på mitt skrivbord hemma. Innan jag tar mig tid till att installera det, vad är det som gör det så dåligt? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Finns det någon här som har testat alla dessa OS tillräckligt för att kunna göra en bedömning om vilket som är bäst? "Vilket os använder du?" eller "Vilket os föredrar du?" hade passat bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Null vote. Jag har knappt använt något annat operativsystem än Windows och det känns därför inte som att jag kan uttala mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 OS i Nagano -98 betyder något alldeles speciellt för mig. Hö hö hö hö. Jag gillar XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 1. Något för få alternativ. Var är BeOS, ReactOS eller BSD? 2. Jag tror inte någon här har testat tillräckligt många operativsystem för att kunna göra en advekvat bedömning (precis som KalleR sa). Utifrån de jag testat själv (98se, Me, 95, 3.11, 2000, XP Home, XP Pro, Visa Enterprise, 2003 Server) så föredrar jag XP Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Tror det beror på alla "anti-pirat" program och skit i Vista. Och att som vanligt så släppte M$ ut en halv färdig produkt, Så alla saker stödjs inte än, te.x en polare köpte en ny bärbar dator med inbggd kamera. Först så funkade inte kameran. 1 månad efter så fixade det sig men då CP'a msn sig... Är inte 100% säker men det kan nog vara en andledning... Anti-pirat program? Jag har laddat ner massa piratskräp som funkat utmärkt på Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 OS 2006 är fan oförglömligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Anti-pirat program? Jag har laddat ner massa piratskräp som funkat utmärkt på Vista Ofan, Man läser alla dator artilkar och skit att M$ har lagt in as många spärrar mot sånt. Men det kanske bara en dåliga mytar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Till exempel så finns det vissa spel som inte funkar som det ska med Vista, ett exempel är BF2 där Anti-fusket inte funkar med BF2 som det ska, dock finns det ju lösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ofan, Man läser alla dator artilkar och skit att M$ har lagt in as många spärrar mot sånt. Men det kanske bara en dåliga mytar... Allt är påhitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Av de där har jag bara testat XP, inte vet jag vilket som är bäst. null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Finns det någon här som har testat alla dessa OS tillräckligt för att kunna göra en bedömning om vilket som är bäst? "Vilket os använder du?" eller "Vilket os föredrar du?" hade passat bättre. Mmm.. Jag håller med. Av de där har jag bara använt XP och kan därför inte ge en rättvis bedömning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts