StellHell Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Innan jag skriver det här så vill jag säg att du är otrevlig, ord gör också ont. Jag är efterbliven, ungefär lika efterbliven som den personen som stänger forumet efter en GTA-release. Jag kan inte logga in på min mail i skolan utan proxy, och jag vill inte slösa min dyrbara rast på att hitta en proxy och därifrån logga in på min mail, vilket tar 4-5 minuter med proxy. Min kära mor har du inte med att göra, Jag kan förstår att en lite pojke som du är intresserad av äldre kvinnor, och vill tittat på deras rumpor. Men det är nog bäst om du slutar fantisera om min mor, för hon vill inte umgås med en ohyfsad alkoholiserad data-nörd med pubis hår och finnar över hela kroppen. Hahahahahahaahah! Tack, du förgyllde min kväll. Vad har din mamma för nummer föresten? Hon borde vara i min ålder antar jag eftersom du är såpass liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. Jag vet inte varför, men jag gillar inte Slews sida. Mmm. Och om inte Mr. H Orkar uppdatera sidan själv är jag säker på att det här finns många som kan tänka sig att ställa upp som nyhetsskribenter m.m. Redigerad 7 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Mmm. Och om inte Mr. H Orkar uppdatera sidan själv är jag säker på att det här finns många som kan tänka sig att ställa upp som nyhetsskribenter m.m. Hade inte GN redan sugit musten ur mig hade jag nog ställt upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hade inte GN redan sugit musten ur mig hade jag nog ställt upp Vilken tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hahahahahahaahah! Tack, du förgyllde min kväll. Vad har din mamma för nummer föresten? Hon borde vara i min ålder antar jag eftersom du är såpass liten. Nu blir jag ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Nu blir jag ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Now wonder varför nya medlemar inte tar del av allmänt delarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hade inte GN redan sugit musten ur mig hade jag nog ställt upp Tssk, tssk. Knackar Hultan-San på PM-boxen med erbjudanden om skribentjobb tackar du knappast nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Tssk, tssk. Knackar Hultan-San på PM-boxen med erbjudanden om skribentjobb tackar du knappast nej. Visst lockar det ibland, men det är mer jobb än du kan ana. Att varje dag kolla RSS-lådan, eventuellt läsa de artiklar som är intressanta, översätta, skriva om, länka till en massa saker, klippa och klistra bilder, ladda upp, formattera, dubbelkolla, publicera... mycket tid blir det. Start till stopp tar det ungefär en halvtimme för minsta lilla artikel om den ska se snygg ut. Vi får se om jag vill, det är ju inte nån brådska med att bestämma sig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Visst lockar det ibland, men det är mer jobb än du kan ana. Att varje dag kolla RSS-lådan, eventuellt läsa de artiklar som är intressanta, översätta, skriva om, länka till en massa saker, klippa och klistra bilder, ladda upp, formattera, dubbelkolla, publicera... mycket tid blir det. Start till stopp tar det ungefär en halvtimme för minsta lilla artikel om den ska se snygg ut. Vi får se om jag vill, det är ju inte nån brådska med att bestämma sig direkt. Har du lämnat GTAnytt? Såg att du hade skrivit en nyhet om PS3 nyligen, men du hade blivit nedgraderad också. Men om så är fallet är det väl bättre att lämna? Dvs om du inte orkar/har ingen lust/inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Har du lämnat GTAnytt? Såg att du hade skrivit en nyhet om PS3 nyligen, men du hade blivit nedgraderad också. Men om så är fallet är det väl bättre att lämna? Dvs om du inte orkar/har ingen lust/inte vill. Jag är kvar men det är inte lika lockande längre, speciellt inte när IV redan är släppt och sidan i framtiden lär vara död. Stannar kvar ifall intresse skulle komma tillbaka. Nedgraderingen kom ju av min dispyt med honom. Lämna eller inte lämna, vad spelar det för roll? Jag kan vara kvar men vara inaktiv tills vidare - jag har ju inga förpliktelser på så sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag är kvar men det är inte lika lockande längre, speciellt inte när IV redan är släppt och sidan i framtiden lär vara död. Stannar kvar ifall intresse skulle komma tillbaka. Nedgraderingen kom ju av min dispyt med honom. Lämna eller inte lämna, vad spelar det för roll? Jag kan vara kvar men vara inaktiv tills vidare - jag har ju inga förpliktelser på så sätt. Off-Topic är alltid bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Off-Topic är alltid bra. Onödiga inlägg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Onödiga inlägg också. Eh...ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Knip igen era pajhål era uslingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Buhu. Går att diskutera. Vill de som besöker sidan ha fakta, kan de lika gärna regga sig för att diskutera faktan. Failskola. Abooo. No wait: Onödiga inlägg också. http://ca.geocities.com/cyber_media2005/smartass.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts