Umberto Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Evenin'. Eftersom antalet gäster på forumet numera oftast överstiger antalet inloggade medlemmar föreslår jag härmed att åtminstone Allmänt-delen stängs för gäster (eventuellt hela forumet) för att råda bot på dessa SNYLTARE och PARASITER och kanske få dem att regga sig istället. En ytterligare orsak är att många medlemmar ibland skriver inlägg eller postar foton/bilder m.m. med "lätt privat" innehåll som man kanske inte vill att hela världen skall få ta del av eller sprida vidare. T.ex. mina serier är avsedda att läsas endast av medlemmar på det här forumet och inte av några andra. Jag är trött nu, skriver eventuellt mer imorgon men vad tycker ni? /Umberto, smått paranoid edit:skrivfel Redigerad 15 maj, 2007 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag kan se vad du menar. Det är väl egentligen inget problem med att allmänt-delarna stängs. GTA-delarna får gärna vara till för gäster men allmänt-delarna är som du säger kanske lite privata i vissa fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har ju körts innan att forumet är stängt för besökare i några dagar, kan köra de igen tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Stäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Mjo, det är kanske en bra idé. Men som redan sagts - GTA-forumen ska självklart stå utanför denna spärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Snälla, stäng stuntingforumet för gäster! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Håller med! Det borde stängas, sen är det bara risk att vi får mindre besökare och fler medlemmar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jepp, stäng forumet för gäster. Vill de sedan fortsätta att hålla koll på vad som händer i GTAvärlden så måste de registrera sej. Och sedan stiger antalet medlemmar snabbt. Eller man kan ju göra så också, att stänga forumet för gäster bara ett par dagar, redan då lär det ju ha kommit en hel del nya medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Grupptryck ftw! Stäng forumet. Edit: för gäster, -.-. Redigerad 14 maj, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Absolut, släng på ett hänglås på forumsdelen "Allmänt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Gör vad ni vill, men gör det ej sämre förs oss vanliga medlemmar så e jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 En ytterligare orsak är att många medlemmar ibland skriver inlägg eller postar foton/bilder m.m. med "lätt privat" innehåll som man kanske inte vill att hela världen skall få ta del av eller sprida vidare. T.ex. mina serier är avsedda att läsas endast av medlemmar på det här forumet och inte av några andra. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag brukar iofs flyta runt som guest tills jag ser nån tråd å posta i... som nu LOOOOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 ? Hey! I'm deadly serious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Evenin'. Eftersom antalet gäster på forumet numera oftast överstiger antalet inloggade medlemmar föreslår jag härmed att åtminstone Allmänt-delen stängs för gäster (eventuellt hela forumet) för att råda bot på dessa SNYLTARE och PARASITER och kanske få dem att regga sig istället. En ytterligare orsak är att många medlemmar ibland skriver inlägg eller postar foton/bilder m.m. med "lätt privat" innehåll som man kanske inte vill att hela världen skall få ta del av eller sprida vidare. T.ex. mina serier är avsedda att läsas endast av medlemmar på det här forumet och inte av några andra. Jag är trött nu, skriver eventuellt mer imorgon men vad tycker ni? /Umberto, smått paranoid edit:skrivfel Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Nej, inte fler medlemmar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Nej, inte fler medlemmar. :'( Får man fråga varför?? Alla medlemmar som finns här nu så kommer väl nog förr eller senare att lämna forumet, och då måste det ju komma nya som tar över efter oss? Det är så det fungerar överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Låter alldeles utmärkt, gäster har ingenting att göra i Allmänt-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Perfekt. Detta har väl testats innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Perfekt. Detta har väl testats innan? Du var hybernatad, det är inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts