Korven Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hej, jag söker ett bra Co-op spel eller fighting spel till xbox360 helst action fyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hej, jag söker ett bra Co-op spel eller fighting spel till xbox360 helst action fyllt. Har inte 360 men har hört att Rainbow Six Vegas ska vara riktigt bra, och det har Co-op, tror ja :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har inte 360 men har hört att Rainbow Six Vegas ska vara riktigt bra, och det har Co-op, tror ja :S jo jag har funderat på det spelet ett tag, och det värkar bra men jag vet typ inte ett skvat om det. någon som kan rekommendera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Fight Night Round 3. En fredagkväll med några polare och Fight Night är köng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 jo jag har funderat på det spelet ett tag, och det värkar bra men jag vet typ inte ett skvat om det. någon som kan rekommendera det? Det är ruskigt kul. Det var min recension det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Gears of War helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Gears of War helt klart. Jag och min polare har klarat det på alla svårighet's grader redan medan's jag va Dom och han markus och vise versa så det är rätt klart det spelet . Tack för alla andra tip's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det finns en del: 1. Rainbow Six: Vegas Kul, Action. Har det själv. Mycket team när det gäller.. 2. Splinter Cell Double Agent Som på dom senaste SP spelen så kan man köra Co-Op på "Speciella" Co-Op banor. Grymt kul. Do.c har jag inte SP:DA själv 3. Kameo En aning Gammal men lite kul på 2 players. Mycket glatt och barnvänligt do.c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Guitar hero 2 Edit: helst action fyllt. Hoppsan... Redigerad 14 maj, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tack för alla tips allihopa! Det blir nog Rainbow six : vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts