antepanteboy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Efter som att ni ville det (eller iaf Godfather) så postar jag eran utmaning samtidigt, någon av er ska gå till final, spänande Eran utmaning: Utför det bästa Plane stuntet i SF Ni har 4 dyngn på er, lycka till Redigerad 13 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Nooooooooooooooooooooooo. Jag vet ju knappt hur man flyger. :'( Redigerad 13 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Wohow... yay, kan du ringa in på en karta så jag vet vilka landsmarker som klassas som SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Då blir det ju en utmaning för dig, lite hårdare motstånd än förra gången kan ju vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jaja, vi får se om jag lyckas med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) En fråga till, måste stuntet vara gjort i ett plan eller behöver man bara imkludera det i stuntet? Och en till; Inom området, måste stuntet börja och avslutas där, eller kan man börja utanför och sluta inne och vice verca? Redigerad 13 maj, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 med planestunt tänker jag då bara att planet måste vara med inte flygas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Man måste flyga planet, man får börja utanför men stuntet måste utföras innom den márkerande linjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Man måste flyga planet, man får börja utanför men stuntet måste utföras innom den márkerande linjen lol då suger det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Men det är deras utmaning, vare sig det suger eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Nu är vi klara! För både Godfather och mig var det här första gången vi testade på planstunting, så det var lite tufft det här. Men vi gjorde så bra vi kunde. Båda bidragen är med i klippet som finns att se här: Länkilänk Må bäste flygar'n vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Kebab: Fin combo, men tyvärr så tror jag att du gick utanför gränsen i ett av "flygaunderenbro" stunten, så jag räknar bara dom som är utförda inim linjen. Godfather: Snyggt och kreativt. Min röst går till Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Kebab: Fin combo, men tyvärr så tror jag att du gick utanför gränsen i ett av "flygaunderenbro" stunten, så jag räknar bara dom som är utförda inim linjen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Admin är nekrofil. :'( Redigerad 15 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Mai vote goes to... ...Keeeebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Vote: Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Jag tror ju Kebab vinner då... men hans stunt är ju utanför linjen wtf!? Det tänkte inte jag på xD Redigerad 16 maj, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Inte jag heller. ..hur fungerar röstningen? Ny poll? Redigerad 16 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Inte jag heller. ..hur fungerar röstningen? Ny poll? Nepp, vi röstar med posts, den som får flest röster innan...hmm..ska vi säga Fredag vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Nepp, vi röstar med posts, den som får flest röster innan...hmm..ska vi säga Fredag vinner innan fredag/innan fredag är slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Friday evning at 18:oo, not a minute later Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts