Cyper Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Det går inte att uppdatera mitt Joint Operations. Det enda som kommer upp är detta: http://img403.imageshack.us/img403/1392/installke2.png Vad Ihelvete kan vara felet? Vet inte heller hur man öppnar och stänger olika portar i rautern om det är det :'( Redigerad 13 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Troligen(Stavning) Så är det väl något fel med duppdatering till spelet testa ladda ner från internet den patchen du ska ha. Den är väl inte ner laddad version?. Allt jag kunnde komma med Redigerad 18 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Spelforumet, förövrigt, då det är spelrelaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Spelforumet, förövrigt, då det är spelrelaterat. Han vill ju inte ha hjälp med själva spelandet eller så, utan en uppdatering utav själva varan, så den kan väl lika gärna ligga här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Äsch, jag tycker att den fortfarande kunde ligga i spelforumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Det kanske fixarsig trots allt. Skulle få en nerladdad patch I morgon. Försöktelada ner själv men hittade skit servrar där det kunde ta uppemot 6-7 timmar att ladda ner. Inte nog med att 99,9 procent-skiten hände mig, dvs. den stannade då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts