antepanteboy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Då var det dags igen , Nu är det Qouad som möter Stevex och någon av dom ska gå till Final, spännande Eran utmaning: Utför det bästa stuntet på Landsbygden i SA eller Valfri flygplats i VC\LC Det är lite tidspress nu också, ni har från och med nu 96 timmar (4 dyngn) på er att landa era stunts, Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Och frågan är varför inte båda semifinalerna körs samtidigt. :hmm: ugleew challenge imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Får blir vc för mig den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Får blir vc för mig den här gången Lycka till, nu ska vi se vad vi kan få till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag mot Godfather då, antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Landat ett stunt nu, får se om det är det jag använder --- http://www.youtube.com/watch?v=ayd4vh4FvsE Japp, det får bli det Redigerad 16 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Har haft internetproblem idag kan jag få extra tid, annars vinner typ Quoad mot ingenting och det är ju tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Okej, du får tills i morgon på dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Sedan när behöver man internet för att stunta? Bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Sedan när behöver man internet för att stunta? Bara undrar Han kanske behöver det till att bl.a. lägga upp filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Han kanske behöver det till att bl.a. lägga upp filmen. Kan han väl göra nu? Inte för att det gör mig något...tycker bara det låter som en dålig ursäkt för att få extra tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Kan han väl göra nu? Inte för att det gör mig något...tycker bara det låter som en dålig ursäkt för att få extra tid. kanske det men kul att vinna mot ingenting du sa ju det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 kanske det men kul att vinna mot ingenting du sa ju det själv Men be om mer tid för att du inte är riktigt klar då istället, låtsas inte att det beror på ditt internet. Inget internet borde bara ge dig mer tid åt att stunta klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Han kan mycket väl ha problem med internet. Det kan vara att hans internet droppar efter ett litet tag och därför kan han inte lägga upp den på YT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Men be om mer tid för att du inte är riktigt klar då istället, låtsas inte att det beror på ditt internet. Inget internet borde bara ge dig mer tid åt att stunta klart. Ja men mitt internet fungerade faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Han kan mycket väl ha problem med internet. Det kan vara att hans internet droppar efter ett litet tag och därför kan han inte lägga upp den på YT. Då kan han väl lägga upp nu om det funkar? Ja men mitt internet fungerade faktiskt inte Så då kunde du inte stunta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Då kan han väl lägga upp nu om det funkar? Så då kunde du inte stunta? Nej för jag och en kompis skulle lana vi var på stan och åt, och sen försökte vi fixa internet. så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Sluta bråka och få till en omröstning nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Sluta bråka och få till en omröstning nu! Sant ber om ursäkt - Landade du ditt stunt? Annars får du väl lägga upp din back-up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts