skribb Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jag har stött på så många tabbar när det gäller GTA: Vice City så det är inte sant! alla tror typ att det är en expansion till gta3!!!!!!!!! kolla länkarna!!! prophecy från GTA4: Vice City - www.ezboard.com: "GTA4: Vice City how can it be an expansion anyways. You cant like install ur GTA3 into ur ps2 anyways." ett litet citat från CrAcKeR: Sin City kan inte va en expansion till Vice City eftersom att Vice City var expansion till GTA3........ och från GTA4 - Vice City - www.ezboard.com "GTA4 - Vice City is just GTA3's expansion pack, not GTA4." sen en massa andra svenska sidor men jag hittar dom inte just nu!! PS. (kolla Hultan) det verkar som om en del av gamla gtasajten lever kvar trotsallt. kolla vad jag hittade på google: http://www.gtasajten.com/kommentera.asp?NewsID=420 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Håller med .Det är störande när endel mäniskor säger gta3 vice city. Förut sa jag och en kompis till mig gta3 vice city på skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 PS. (kolla Hultan) det verkar som om en del av gamla gtasajten lever kvar trotsallt. kolla vad jag hittade på google: http://www.gtasajten.com/kommentera.asp?NewsID=420 Jo, jag lamslog inte allt för då skulle vi bli utsparkade från sökmotorerna. Sen om man vill in i deras databas igen tar det minst en månad så jag valde att ha kvar några sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 FINT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts