teoman Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 borde inte gta sa stories komma snart eftersom att först så kom gta 3 sen gta vice city och san andreas sen liberty city stories och vice city stories då borde det väl komma gta san andreas stories det verkar som om dom har tänkt på det när dom gjorde gta sa cjs bror brian är död och massa andra grejer som man borde få veta mer om men får inte det tex hur grove street familie blev så dåligt gäng osv har rockstar sagt något om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Bara jag som inte fattade nått av det han skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Det var någon som frågade det av Dan eller vad han nu heter. han sa att de inte hade några planer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 1. Svenskt uppslagsord punkt punkten punkter subst. tecken för slutet på en mening (.) (bildligt "slut") Engelsk översättning full stop, point Exempel sätta punkt---put a full stop (bring sth. to an end) komma till punkt---come to the point Stående uttryck till punkt o. pricka ("in i minsta detalj")---to the letter, exactly, ("down to the last detail") 2. Kolla runt ffs! 3. Nej, de har inte sagt ett dugg om det. 4. Report. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 http://www.gtanytt.se/?page=com&id=70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Fyfan, lär dig skriva Redigerad 13 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 http://www.gtanytt.se/?page=com&id=70 Vilket postades av mig Visserligen efter att jag skrev här, men jag skrev också i den mer seriösa GTA:SAS-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Bara jag som inte fattade nått av det han skrev? Jag fattade. Man får sätta ut punkterna, kommatecknen and so on i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts