Jump to content

Eurovision Song Contest

Mark
 Share

Recommended Posts

Ragnhildur Steinunn Jónsdótt hette hon >.<

Nåväl, ser iof helt ok ut. Fanns bara 2 bilder :lol:

"Ragnhildur Steinunn Jónsdóttir (born April 29, 1981) is an Icelandic television personality, actress, and former Miss Iceland."

Jävligt avtändande namn >.<

Bild på henne då hon skådespelar, lite väl sminkad, men hon är fan inte ful iof.

http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/45/84/31/10f.jpg

Hon skulle man vilja ha i julgranen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sopho - Visionary Dream var helt klart bäst! Georgien.

Sen Frankrike.

Ukraina var verkligen djävulen själv. Usch.

Så var det roligt med det där jäkla trumspektaklet till bidrag som lekte 90-talsrejv. Det var kul.

Annars var Christian Luuk det absolut bästa.

Han är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sannerligen!

Fyfasen vad jag skrattade när han sa "Oj vad busigt" under en av de där fjantiga innan-uppträdandet-filmerna. :D

Haha, eller då han sade när en tjej satte in ett ljus i en issvan hon hade gjort:

"Och hon har gjort en issvan. Helt ensam, ingen ser på. Och nu tänder hon eld på den."

Eller när han alldeles i slutet, när serben fick blommor, sade:

"Och nu får hon granar", eller något i den stilen.

Klockrent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, eller då han sade när en tjej satte in ett ljus i en issvan hon hade gjort:

"Och hon har gjort en issvan. Helt ensam, ingen ser på. Och nu tänder hon eld på den."

Klockrent.

Hehe. Jag gillade särskilt "samspelet" mellan Luuk och den andre kommentatorn (vetefan vad han hette). Han, schlagernörden, verkade ta saker och ting på lite väl stort allvar och var ofta smått irriterad på Luuks ointresse och subjektiva kommentarer. :lol:

---

Btw. Nu RASAR Bert i Spex-Pressen.. :lol::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klockrent.

Hans kommentarer var verkligen klockrena. Den som fick mig att skratta högst var nog "Oj, en farbror" när en medelålders man med mustasch och prydlig kostym skulle presentera sitt lands röster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sopho - Visionary Dream var helt klart bäst! Georgien.

Jag tycker den blir bättre för varje gång jag hör den! :ph34r:

Hans kommentarer var verkligen klockrena. Den som fick mig att skratta högst var nog "Oj, en farbror" när en medelålders man med mustasch och prydlig kostym skulle presentera sitt lands röster.

Var inte det mannen från Nederländerna? Han hade inte mustasch och var flint. I vilket fall så försökte han skämta till det lite, och det var väl då Luuk sa, "En rolig farbror från Nederländerna!" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor