Jump to content

Eurovision Song Contest

Mark
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vadå, Skandinavien röstar ju också på varandra. Finland, Danmark och Norge bustar ju sig själva. De säger ju "12 points goes to... SVERIIIGE HEJA SVERIGE!".

busted_884016_0.jpg

Alla röstar på sina grannländerna. - "Som någon snubbe sa en bit upp"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att det gick så dåligt för Sverige bara för att östeuropa är rädda för homosexuella. Men sen så vann ju den "lesbiska serben som ser ut som en fet japan". :lol:

Trodde faktiskt att det skulle gå mycket bättre för Finland än vad det gjorde! :rolleyes:

För övrigt skulle Frankrike ha vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frankrike skulle ha vunnit.

Och som vanligt så blir gimmick en mycket större sak än själva låten,wtf iklädd i folie som en jävla trädgårdstomte,ta ett par lektioner i hur man klär sig propert och några hundra miljoner sång lektioner så kan du komma tillbaka, Verka Serchduchka.

och ja jävlar,jag luktar pakt från öststaterna :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla någon. Kan börja med att säga att jag inte har sett på det, eller ens hört hela The Arks låt.

I alla fall - grannländer röstar ju inte på varandra "bara för att", utan för att de gillar ungefär samma musik. Det gäller inte bara öststaterna, som folk har sagt, de nordiska länderna röstar ju på varandra också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här tävlingen är ta mig fan ett rent skämt alltså!

Om en låt som Ukrainas kommer två måste väl arrangörerna förstå attt någonting har gått snett?

Inför en jury för fan så alla dessa vänskaps-röster kan få ett stopp, då kanske dom lyckas skapa en musiktävling..

Som exempel kan man ta Tysklands röster. Jag var helt säker på att Turkiet skulle få 12:an av Tyskland, varför? Jo för i Tyskland bor det miljontals av turkar.

Inte är det så att vissa länder gillar andras musik, det är bara en väldigt dålig ursäkt. Hur många öststasländer har musik som liknar Ukrainas?

Lägg ner skiten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor