Tux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hah!, måste kännas förjävligt att Sverige inte kom så långt upp i listan . Så är det när man väljer The Ark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Anledningarna till varför vi inte vann: 1) Vi skickade en sångare som ser ut som en tjej i min klass (Många länder hatar bögar) 2) Öststaterna röstar på varandra 3) The Ark tror att de är bättre än de är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Vadå, Skandinavien röstar ju också på varandra. Finland, Danmark och Norge bustar ju sig själva. De säger ju "12 points goes to... SVERIIIGE HEJA SVERIGE!". Alla röstar på sina grannländerna. - "Som någon snubbe sa en bit upp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag trodde att det gick så dåligt för Sverige bara för att östeuropa är rädda för homosexuella. Men sen så vann ju den "lesbiska serben som ser ut som en fet japan". Trodde faktiskt att det skulle gå mycket bättre för Finland än vad det gjorde! För övrigt skulle Frankrike ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 De har just upptäkt transvetitismen i forna Sovjet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Förstår inte varför de inte bara lägger ner skiten om endå folk inte röstar på låten utan på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 W0rd. Man kan lika gjärna skita i musiken och bara lägga upp en lista där länder för rösta på andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Yep, jag känner igen den. Det är Wonderwall med Oasis. Vah!? Den är ju inte ett dugg likt den Men jag känner också igen den. Då i refrängen när de säger typ "Ah!"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Vah!? Den är ju inte ett dugg likt den Jag trooooor han skojade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Frankrike skulle ha vunnit. Och som vanligt så blir gimmick en mycket större sak än själva låten,wtf iklädd i folie som en jävla trädgårdstomte,ta ett par lektioner i hur man klär sig propert och några hundra miljoner sång lektioner så kan du komma tillbaka, Verka Serchduchka. och ja jävlar,jag luktar pakt från öststaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Men snälla någon. Kan börja med att säga att jag inte har sett på det, eller ens hört hela The Arks låt. I alla fall - grannländer röstar ju inte på varandra "bara för att", utan för att de gillar ungefär samma musik. Det gäller inte bara öststaterna, som folk har sagt, de nordiska länderna röstar ju på varandra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Är det några fler än jag som håller med om att Serebro är lite heta btw, det var dem som sjöng för Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag trooooor han skojade... Men, men...ehh..öhum..Det fattade jag väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Så, vem vann allting då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Så, vem vann allting då? Serbien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Och vi kom sist va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Bah, hade The Ark tagit på sig hattar och solglasögon hade vi tagit hem hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Är det några fler än jag som håller med om att Serebro är lite heta btw, det var dem som sjöng för Ryssland Satt och tittade på en bild av dem i tv tidningen hela kvällen. Riktigt heta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Den här tävlingen är ta mig fan ett rent skämt alltså! Om en låt som Ukrainas kommer två måste väl arrangörerna förstå attt någonting har gått snett? Inför en jury för fan så alla dessa vänskaps-röster kan få ett stopp, då kanske dom lyckas skapa en musiktävling.. Som exempel kan man ta Tysklands röster. Jag var helt säker på att Turkiet skulle få 12:an av Tyskland, varför? Jo för i Tyskland bor det miljontals av turkar. Inte är det så att vissa länder gillar andras musik, det är bara en väldigt dålig ursäkt. Hur många öststasländer har musik som liknar Ukrainas? Lägg ner skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jupp. Lägg ner skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts