Stoffe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 De e ju sant, de som jag säger. Mm stämmer ganska bra det att länderna röstar på varandra. låter rimligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tyckte nog att Ungern skulle vinna, hon vr duktig Lite lustigt att det stog mellan antingen en hög lesbiska eller en hög transvestiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tyckte nog att Ungern skulle vinna, hon vr duktig Lite lustigt att det stog mellan antingen en hög lesbiska eller en hög transvestiter Pff, transvestiter är iaf coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kollade som vanligt på detta. Brukar vara några bra låtar och ganska många som jag inte gillar. Dem jag tyckte bäst om i år var nog Georgien och Bulgarien. Vinnarlåten tycker jag ingenting om. Däremot är det ganska tragiskt att läsa på t.ex. Aftonbladets forum just nu, massa jävlar som sitter och surar över en musiktävling. "Ut med östländerna" "skitmusik" m.m. Herregud säger jag bara. Snacka om xenofobi. Jag gillade inte så många av östs bidrag, men väst var fanimej inte bättre. En irländsk sångerska som sjunger falskt... löjliga flygvärdinnor från Storbritannien, anonym spansk pop, en tysk som vill vara Frank Sinatra et cetra... Lite bättre klass skulle man ju vilja ha från de länder som trots allt är direktkvalifiserade. Tycker inte heller Arks låt var såå himla fantastisk, det kan även vara postivt att kvala. Nu drar jag till arbetet (jepp jag jobbar Söndagar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Öst kan skaffa sin egna lilla plojtävling nästa år och kompisrösta. Tack för mig, och all heder åt Ark, även om Ola Salo sjöng lite svagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Och istället vill du höra Serbiens låt? Frankly i dont care. ESC är riktigt fjantigt och "över dimensionerat". Att sveriges låt kom på 19:e plats är bara ett stort JÄVLA +! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lägg ner skiten, alla länder röstar på varandra Förjävligt. Nästa år borde de förbjuda röstning och istället lotta fram vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lägg ner skiten, alla länder röstar på varandra HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 HAHAHA Trodde det var det tävlingen var till för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag skrev fel, menade grannländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Tycker alla beter sig lite 61-89-Berlinska nu. "Bo-frickedy-hoo! Alla östländer röstar på varrandra!" "Vi i väst är bättre!" NI HAR HELT RÄTT! Västvärlden ska regera och utrota alla slaver och f.d Ryska länder! Död åt öst! Vi skapar ett rike! Ett västerländskt rike! En mur skall gränsa mellan Öst-Europa och Väst-Europa! Den västerländska mannen är överlägsen den håriga och monobrynska Östländska mannen! Ukraina skulle ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Lägg ner skiten, alla länder röstar på varandra Hahaha.. Jag hoppades iaf på att Ungern skulle ta hem allt. De var ju helt underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Någon av dessa tycker jag skulle vunnit: Frankrike, Sverige, Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Tycker alla beter sig lite 61-89-Berlinska nu. "Bo-frickedy-hoo! Alla östländer röstar på varrandra!" "Vi i väst är bättre!" NI HAR HELT RÄTT! Västvärlden ska regera och utrota alla slaver och f.d Ryska länder! Död åt öst! Vi skapar ett rike! Ett västerländskt rike! En mur skall gränsa mellan Öst-Europa och Väst-Europa! Den västerländska mannen är överlägsen den håriga och monobrynska Östländska mannen! Ukraina skulle ha vunnit. Right on the money. Väl talat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Någon av dessa tycker jag skulle vunnit: Frankrike, Sverige, Ryssland. x2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Det är väl de gamla röda tankegångarna som sitter i hos östblocket. Pengar, fabriker, bröd, vodka, eurovisionsröster - same shit. -Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hahaha.. Jag hoppades iaf på att Ungern skulle ta hem allt. De var ju helt underbara. Jag har redan skrivit att jag inte menade det . Dålig humor alla har som skrattar åt samma saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Vafan, det var ju bara Sverige och Finland som hade något att komma med, sen kommer nåt annat okänt land och tar hem skiten... fy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Jag har redan skrivit att jag inte menade det . Dålig humor alla har som skrattar åt samma saker Ja tänk om man kunde skratta åt samma saker, då skulle ju Humortråden faktiskt vara riktigt rolig Föresten, min morsa tror bombsäkert på att Rysslands låt var ett plagiat, men hon kommer inte riktigt på från vilken låt. Någon mer som känner igen den? Redigerad 13 maj, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ja tänk om man kunde skratta åt samma saker, då skulle ju Humortråden faktiskt vara riktigt rolig Föresten, min morsa tror bombsäkert på att Rysslands låt var ett plagiat, men hon kommer inte riktigt på från vilken låt. Någon mer som känner igen den? Yep, jag känner igen den. Det är Wonderwall med Oasis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts