Jump to content

Eurovision Song Contest

Mark
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kollade som vanligt på detta. Brukar vara några bra låtar och ganska många som jag inte gillar. Dem jag tyckte bäst om i år var nog Georgien och Bulgarien. Vinnarlåten tycker jag ingenting om.

Däremot är det ganska tragiskt att läsa på t.ex. Aftonbladets forum just nu, massa jävlar som sitter och surar över en musiktävling. "Ut med östländerna" "skitmusik" m.m. Herregud säger jag bara. Snacka om xenofobi. Jag gillade inte så många av östs bidrag, men väst var fanimej inte bättre. En irländsk sångerska som sjunger falskt... löjliga flygvärdinnor från Storbritannien, anonym spansk pop, en tysk som vill vara Frank Sinatra et cetra...

Lite bättre klass skulle man ju vilja ha från de länder som trots allt är direktkvalifiserade. Tycker inte heller Arks låt var såå himla fantastisk, det kan även vara postivt att kvala.

Nu drar jag till arbetet (jepp jag jobbar Söndagar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker alla beter sig lite 61-89-Berlinska nu.

"Bo-frickedy-hoo! Alla östländer röstar på varrandra!"

"Vi i väst är bättre!"

NI HAR HELT RÄTT! Västvärlden ska regera och utrota alla slaver och f.d Ryska länder! Död åt öst! Vi skapar ett rike! Ett västerländskt rike! En mur skall gränsa mellan Öst-Europa och Väst-Europa! Den västerländska mannen är överlägsen den håriga och monobrynska Östländska mannen!

Ukraina skulle ha vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker alla beter sig lite 61-89-Berlinska nu.

"Bo-frickedy-hoo! Alla östländer röstar på varrandra!"

"Vi i väst är bättre!"

NI HAR HELT RÄTT! Västvärlden ska regera och utrota alla slaver och f.d Ryska länder! Död åt öst! Vi skapar ett rike! Ett västerländskt rike! En mur skall gränsa mellan Öst-Europa och Väst-Europa! Den västerländska mannen är överlägsen den håriga och monobrynska Östländska mannen!

Ukraina skulle ha vunnit.

Right on the money.

Väl talat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har redan skrivit att jag inte menade det :lol: . Dålig humor alla har som skrattar åt samma saker :rolleyes:

Ja tänk om man kunde skratta åt samma saker, då skulle ju Humortråden faktiskt vara riktigt rolig :lol:

Föresten, min morsa tror bombsäkert på att Rysslands låt var ett plagiat, men hon kommer inte riktigt på från vilken låt. Någon mer som känner igen den?

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tänk om man kunde skratta åt samma saker, då skulle ju Humortråden faktiskt vara riktigt rolig :lol:

Föresten, min morsa tror bombsäkert på att Rysslands låt var ett plagiat, men hon kommer inte riktigt på från vilken låt. Någon mer som känner igen den?

Yep, jag känner igen den. Det är Wonderwall med Oasis. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor