Zack Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kommer säkert bli ett öst europiskt land som vinner. Dom svinen röstar alltid på varandra Varför vinner de aldrig annars då? Pucko är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tror på Ryssland, Sverige, Vitryssland, Grekland och möjligtvis Turkiet som topp-5 (efter att jag sett snabbgenomgången ). Så mina favoriter Ukraina då! Har Lordi varit med på någonstans ni som sett hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tror på Ryssland, Sverige, Vitryssland, Grekland och möjligtvis Turkiet som topp-5 (efter att jag sett snabbgenomgången ). Så mina favoriter Ukraina då! Har Lordi varit med på någonstans ni som sett hela? Dom uppträde i inledningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag hade inget att göra så jag gick och tänkte se på TV. Satte på pricis när The ark började spela. Jag hade helt glömt bort att det var idag! Sen kollade jag en stund, tills England körde sin låt. Det sämsta som jag hört, ever. Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kommer säkert bli ett öst europiskt land som vinner. Dom svinen röstar alltid på varandra Har du läst aftonbladet? --- Självklart röstar de länderna på varandra. Precis som vi i norden ger de lite högre poängen till varandra, så har det varit så länge jag varit med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 2 poäng! Way to go, Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Har du läst aftonbladet? --- ÄH! Vem behöver kunskap? Jag tittar inte på det nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 2 poäng! Way to go, Sverige 14 är det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Skamligt att urkania ligger tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Vilken perfekt tråd att få öka på sina postcounts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hahahah, folk röstar efter kläderna ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Skamligt att urkania ligger tvåa Får man fråga varför? Dom är värda att vinna lika mycket som alla andra... Dessutom är dom det coolaste där... Låten är också cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kollar ej på sånt här skit så det kvittar för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Dom borde verkligen införa en jury. Hur roligt Ukrainas bidrag än var så var det helt uselt och ändå ligger dom, 2:a eller 3:a (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Serbien vinner förmodligen, och låten som är så kass =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Skamligt att alla länder röstar på sina grannländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 En lesbisk serb som ser ut som en fet japan vinner... Yay! Dessutom har folket i öst väldigt konstig musiksmak, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Inte kul att titta på skiten, alla östländer röstar ihjäl varandra och alla 1-10 är bosnien, serbien, moldavien, ukraina etc och ingen bryr sig om ifall låtarna överhuvudtaget är bra. Skönt iaf att storbritannien har 0, jävla knarkat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 En lesbisk serb som ser ut som en fet japan vinner... Yay! Dessutom har folket i öst väldigt konstig musiksmak, eller? Som sagt, de röstar på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Skamligt att alla länder röstar på sina grannländer. Så jävla w0rd på det. Alla och jag menar ALLA länder röstar ju nästan bara på sina grannländer eller länder nära dom. Skam som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts