Mark Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Jajamensan, nu är det full rulle. Vem kommer vinna? Hur kommer det gå för The Ark? Har Finland snöat in sig för mycket på hårdrock? Själv tror jag att The Ark kommer på en ganska hög placering, Finland kanske tar hem rubbet igen..eller? Nåja, alla låtar har inte spelats ännu, så det är bara vänta och se Vad tror ni? Och för ni som inte orkar se det på TV, kolla indet på en livestream: http://www.eurovision.tv/ Redigerad 12 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det är skit som jag skiter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Tycker att ESC har blivit mycket tråkigare sen det bara var en final. För många dåliga låtar och väldigt få bra låtar. Brukade kolla med spänning tills år 2003 eller något liknande, sen har jag bara sett dom 5 sista minuterna av det dom senaste åren. Fast nu såg jag Finlands låt, den var dålig. Förvånar mig inte om The Ark vinner. Dom har i alla fall en låt som utpräglar sig och är mer eller mindre bra. Redigerad 12 maj, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Brudarna är i alla fall heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det är skit som jag skiter i. Wörd brotha. Inte kollat sedan......, ja många år iallafall. Hör låtarna pga att mamma o pappa kollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Visst, jag brukar titta. Tycker det är lite småroligt att få lyssna på musik från andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kollar inte på sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det roligaste är att kolla på röstningen. Dom flesta låtar är dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Brudarna är i alla fall heta Indeed. Många läckra blondiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tittar inte, men jag kan tyvärr höra musiken klart och tydligt från vardagsrummet fast jag sitter på ovanvåningen=/ Det mesta är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Som stolt medborgare av den fabulösa europeiska unionen är det naturligtvis en självklarhet att jag tittar. Oh yes. Vote west btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ah, varför dölja det? Vi vet redan att alla vi som tittar på ESC och skriver här är småbögar som mer än något annat vill mysa lite med varandra (och Ola Salo). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ah, varför dölja det? Vi vet redan att alla vi som tittar på ESC och skriver här är småbögar som mer än något annat vill mysa lite med varandra (och Ola Salo). "I'll leave you hangin" på den Ska kika på omröstningen nu tänkte jag Inte kollat på bidragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Yeah va brau. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Jag såg på snabbgenomgången, fina brudar i Ryssland och Grekland. Frankrike var ju balla. Jag tyckte inte det fanns särskilt många bidrag i övrigt, Ungern, Sverige och Grekland var bra också. ... Vad fanken håller Ukraina och Rumänien på med, btw. Redigerad 12 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 fina brudar i Ryssland AGREED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag kan inte förstå att jag år efter år tittar på skiten. Det mesta är ju rent ut sagt värdelöst. Känns svårt att tippa vinnare iaf, många var jämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Blev att glo på film istället för ESC. Ska väl kolla på röstningen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 http://www.reklamflaggor.se/images/nationsflaggor/iso3166/250/UA.gif ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kommer säkert bli ett öst europiskt land som vinner. Dom svinen röstar alltid på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts