HajkeN Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Hejsan !! från en dag till en annan så funkar inte gta. det handlar om att när jag dubbelklickar på ikonen så kommer pilen med timglaset upp i ca 2 sekunder, sedan blir pilen som vanligt och ingenting händer, GTA finns inte med i processer heller. aldrig varit med om detta innan och det skedde alltså från dag till dag, utan att jag installerade/Moddade någonting med spelet. någon som har en lösning ? eller en idé om vad problemet kan vara? (jag har testat att byta skärm, utan resultat) det gäller endast GTA, alla andra spel fungerar! (tex Company of Heroes, CS, D2, NFS) MVH en desperat HajkeN Redigerad 12 maj, 2007 av HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Prova installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 har gjort det, glömde att skriva det. har ett helt ominstallerat GTA, utan några mods eller dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 det tidigare var det, det har funkat i flera år. men även om jag installerar med vanlig cd och inte använder crack så fungerar det ändå inte, när jag trycker på play efter att ha stoppat in CDn så händer absolut ingenting. blir galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Prova öppna filen manuellt från den här datorn>c\program\rockstar games\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 har gjort det, även öppnat från SAMI och alla olika trainers osv.. det vill helt enkelt inte starta. men att det är just GTA som är problemet stör mig mest, för det har väl inget att göra med typ drivrutiner osv att göra då ? Tacksam för alla svar ! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Orelevanta inlägg raderade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Hm, testat alla cracks som finns? är ju inget problem eftersom du köpt spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Hm, testat alla cracks som finns? är ju inget problem eftersom du köpt spelet Det kan ju vara det som kan vara problem också. CRACKA INTE LAGLIGA SPEL. För det kan förstöra en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Det kan ju vara det som kan vara problem också. CRACKA INTE LAGLIGA SPEL. För det kan förstöra en del... Har crackat många lagliga spel och det har funkat fintfint specielt GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts