HajkeN Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hejsan !! från en dag till en annan så funkar inte gta. det handlar om att när jag dubbelklickar på ikonen så kommer pilen med timglaset upp i ca 2 sekunder, sedan blir pilen som vanligt och ingenting händer, GTA finns inte med i processer heller. aldrig varit med om detta innan och det skedde alltså från dag till dag, utan att jag installerade/Moddade någonting med spelet. någon som har en lösning ? eller en idé om vad problemet kan vara? MVH en desperat HajkeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 ditt syskon har raderat dina filer... brukar va de felet för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 ditt syskon har raderat dina filer... brukar va de felet för mig Mm, så måste det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts