Vinnie Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Har precit skaffat Need For Speed: Carbon men har ett problem nu. När jag trycker på .exe filen och försöker starta spelet blir skärmen svart och datorn startar om sig själv. Tacksam för all hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hmm skumt har ej haft en sånt där problem. Testa att lägga om det på nytt. Eller så kanske du har något virus i datan vad vet jag. Hoppas detta löser sej att lägga om på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lägga om på nått = Installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Senaste drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Har installerat om drivisarna på mitt grafikkort men problemet kvarstår. Dessutom har jag rengjort processorfläkten från damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har installerat om drivisarna på mitt grafikkort men problemet kvarstår. Dessutom har jag rengjort processorfläkten från damm. Meeen, du har provat att installera om spelet? Samt virussöka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 14 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Har fixat sig nu i alla fall, vet inte vad jag gjorde för att få det att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag lånar tråden litegrann. Jag har precis installerat spelet, men när jag sätter i spelets enda skiva så står det att jag ska sätta in rätt skiva. Det finns ju bara en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts