Dee Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Hej Jag fattar inte hur de gör de som buktalar? Gör ni det? Finns det någon kurs för sånt? Redigerad 12 maj, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Jag tror någon har kollat på "Talang 2007". Hmm, efter lite resultatlös googling har jag insett att jag också vill veta! Redigerad 12 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Jag tror någon har kollat på "Talang 2007". Hmm, efter lite resultatlös googling har jag insett att jag också vill veta! Att bero på Talang 2007. Undrar om Cilla eller vad buktalerskan heter ger lektioner? Redigerad 12 maj, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Skulle vara roligt att kunna Har hört att man ska träna genom att bita på en penna och försöka prata utan att röra munnen för mycket. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Du talar med buken, precis som namnet antyder. Sedan gäller det att på ett skickligt sätt projicera din egen röst så att den låter som om den kommer någon annanstans ifrån än din mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Du talar med buken, precis som namnet antyder. Sedan gäller det att på ett skickligt sätt projicera din egen röst så att den låter som om den kommer någon annanstans ifrån än din mun. Arslet kanske? höhöh. ------------------------- Tror dom gör så att de pratar utan att röra tungan och läpparna alltför mycket. man ersätter vissa bokstäver med andra, m med n till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Arslet kanske? höhöh. ------------------------- Tror dom gör så att de pratar utan att röra tungan och läpparna alltför mycket. man ersätter vissa bokstäver med andra, m med n till exempel. Låter väldigt sannolikt, försök själv att säga M med halvstängd mun, jämför sedan med att säga N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts