SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hej undrar om det går att köra i Windows mode?. Tror jag såg den nånstans men hittade ej den i Worms 4. Inge Warez kopia. Har lagliga versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Högerklicka på spelikonen, Egenskaper. Välj sedan Minimerat i "Kör i:" Borde gå då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Högerklicka på spelikonen, Egenskaper. Välj sedan Minimerat i "Kör i:" Borde gå då. Nepp funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ganska säker på att man kan ändra det i inställningarna någonstans. Har inte spelat på ett bra tag men jag är säker på att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nepp funkar ej det heller. Eller det finns inge för Grafik inställingar i Options i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kan vara inställningar utanför själva spelet isåfall. Kolla i manualen eller den officiella hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 http://files.filefront.com/DXWND+++MS/;533...;/fileinfo.html Jag vet inte om den funkar till andra spel en maplestory,men man kanske kan ändra någon inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kan vara inställningar utanför själva spelet isåfall. Kolla i manualen eller den officiella hemsidan. La in Worms Mayhem från min kompis skiva fick låna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts