JohnnyH87 Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Mer info, den här gången från Australiensiska OPM. * I demot passerar Niko en bankomat, och ett medelande dyker upp på skärmen som indikerar att man kan sätta in och ta ut pengar från sitt bankkonto. Ingen officiellt är sagt, men förmodligen betyder det att det finns bankomater där man kan hantera sina tillgångar runtomkring i Liberty City. *Med IV´s fysikmotor kan man höra och känna basen från passerande bilar med radion påslagen. * Kontrollen när man kör har omarbetats och förbättrats. * När man ringer en kontakt med mobilen får man ett flertal valmöjligheter, tex. "mör mig här" mm. * Man kan inte spela igenom spelet co-op, men ett co-op kommer finans med utöver de övriga, för tillfället okända, multiplayer lägena. * Enligt Dan Houser är det inte bestämt om det kommer några direkta uppföljare till IV, som Vice City/Sa Andreas, och all deras fokus har lagts på IV. Han säger däremot att han "med självsäkerhet" kan tänkas låta ett kommande GTa spel utspela sig utanför staterna, kanske i England. * När han får frågan om det kommer ett San Andreas Stories till PSP, svarar han att de inte har några sådana planer för tillfället, vilket betyder att ett nytt PSP spel kan ta ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry883195 En topic under dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry883195 En topic under dig. Varför? Johnny har i alla fall tagit sig tid att så fint översätta vilket de andra gaysen inte ens försökt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Varför? Johnny har i alla fall tagit sig tid att så fint översätta vilket de andra gaysen inte ens försökt med. Måste du alltid slänga in något i den stilen i dina inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Måste du alltid slänga in något i den stilen i dina inlägg? Det är det som gör honom så jävla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det är det som gör honom så jävla skön töntig. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Varför? Johnny har i alla fall tagit sig tid att så fint översätta vilket de andra gaysen inte ens försökt med. Jag tar för givet att de andra gaysen kan engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Mer info, den här gången från Australiensiska OPM. * I demot passerar Niko en bankomat, och ett medelande dyker upp på skärmen som indikerar att man kan sätta in och ta ut pengar från sitt bankkonto. Ingen officiellt är sagt, men förmodligen betyder det att det finns bankomater där man kan hantera sina tillgångar runtomkring i Liberty City. Om man tyckte det var jobbigt att låta CJ gå och käka. Vafan är då detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Varför? Johnny har i alla fall tagit sig tid att så fint översätta vilket de andra gaysen inte ens försökt med. Medelålden på det är furomet är väll över 15 ,och då borde man kuna läsa enkel engelska. RavenE: Håller med ,låter otroligt muppigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Om man tyckte det var jobbigt att låta CJ gå och käka. Vafan är då detta? Vad jag märkte så kom det bara upp att han skulle äta typ en gång varje "vecka". Sedan så kommer det väl knappast upp ett meddelande där det står "hej, du behöver nog ta ut pengar nu" utan man kan nog (om detta kommer med i spelet) ta ut en stor summa pengar och vandra runt med den, men dör man så förlorar man den... typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag behövde aldrig äta med CJ... Antagligen för att jag sparade, och då började man ju med fullt i liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tycker det låter trevligt med bankomat, Har alltid stört mig på att man springer runt med flera miljoner i fickan. Men ja det märks och se när man väl har spelet.. vem vet det kasnke e jobbigt att springa till bankomaten hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Herregud vad jag längtar :'( Längtan blir bara större med så bra info som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 All ny information bygger ju bara upp mer och mer bilder, fantastiska sådana. Jag tror dock inte att vi skall lita allt för mycket på dessa rykten, och vi bör därför inte bli besvikna om vi inte ser detta i GTA:IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Vad jag märkte så kom det bara upp att han skulle äta typ en gång varje "vecka". Sedan så kommer det väl knappast upp ett meddelande där det står "hej, du behöver nog ta ut pengar nu" utan man kan nog (om detta kommer med i spelet) ta ut en stor summa pengar och vandra runt med den, men dör man så förlorar man den... typ. Tror inte heller att dom kräver en att helt plötsligt gå och ta ut. Men ska man t.ex köpa ett vapen på Ammunation så är det ju skönare att bara köpa det sådär istället för att gå och ta ut pengar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Man kommer antagligen kunna gå omkring och bära på saker, som alla peds gör. När man tar ut stora summor från banken kommer dessa att levereras till dig i en portfölj. Pengarna andvänder du till att köpa/sälja saker vid möten som man kommer att kunna ha uppe på tak... Går faktiskt ihop VÄLDIGT nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Tror inte heller att dom kräver en att helt plötsligt gå och ta ut. Men ska man t.ex köpa ett vapen på Ammunation så är det ju skönare att bara köpa det sådär istället för att gå och ta ut pengar först. Kontokort ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag behövde aldrig äta med CJ... Antagligen för att jag sparade, och då började man ju med fullt i liv. Exakt, jag fattar inte varför så många gnäller om att äta när man får fullt genom att spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Exakt, jag fattar inte varför så många gnäller om att äta när man får fullt genom att spara. När blev 1 (alt. 2) person/er så många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 När blev 1 (alt. 2) person/er så många? Jag menade inte bara den här tråden , har ofta sett på olika gta sidor att folk klagar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts