Jump to content

Söker sparning runt uppdragen med Zero och Woozie

Recommended Posts

Trött som man är efter en hård veckans arbete så skulle man spara sitt uppdrag och klicka på delete istället för save :'(.

Jag skulle vara evigt tacksam om det var någon som skulle kunna ladda upp en save fil som är runt sista uppdraget med Zero, "följa tåget, sen skjuta med sniper" uppdraget från Polisen och sim uppdraget med Woozie. Spelar ingen större roll om ni är några uppdrag före eller efter, jag orkar bara inte sätta mig och spela om allting från början igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trött som man är efter en hård veckans arbete så skulle man spara sitt uppdrag och klicka på delete istället för save :'(.

Jag skulle vara evigt tacksam om det var någon som skulle kunna ladda upp en save fil som är runt sista uppdraget med Zero, "följa tåget, sen skjuta med sniper" uppdraget från Polisen och sim uppdraget med Woozie. Spelar ingen större roll om ni är några uppdrag före eller efter, jag orkar bara inte sätta mig och spela om allting från början igen.

Jag blev tvungen att formatera min dator, men sparade save-filen innan.:mellow:

Vet inte exakt vart jag är, men har påbörjat uppdragen hos Woozie. Tror jag skulle göra det första sim-uppdraget, men hade inte tillräckligt med lung-kapacitet.

Lägger upp filen så fort som möjligt imorgon, har inte min externa hdd här.

Klarar du av att vänta tills dess? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev tvungen att formatera min dator, men sparade save-filen innan.:mellow:

Vet inte exakt vart jag är, men har påbörjat uppdragen hos Woozie. Tror jag skulle göra det första sim-uppdraget, men hade inte tillräckligt med lung-kapacitet.

Lägger upp filen så fort som möjligt imorgon, har inte min externa hdd här.

Klarar du av att vänta tills dess? >_<

Perfekt, tack så mycket

Det va sammma för mig när jag skulle köra nästa uppdrag med woozie så vi borde ju vara ganska nära varandra iaf :rolleyes:

Jag får väl försöka klara mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där sidan önska jag att jag hitta när jag satt och sökte på google efter save games men hittade nästan bara 100% sparningar vilket jag inte ville ha.

Kan vara smidigt att ha nästa gång man är trött och råkar klicka fel för det är ju allt annat än svårt att radera istället för att spara/ladda ett spel i gta:sa tyvär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor