Mathias Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag har inte så kort hår (se bifogad bild). Och det funkar bra för mig. Längre hår än så borde funka ifall man fuktar håret lite innan man arbetar in vaxet. Kicks finns inte i stan längre, får väl kolla på Åhlens någon dag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kicks finns inte i stan längre, får väl kolla på Åhlens någon dag då Gör så, hoppas dom har. Bli ej avskräckt av burkens storlek. Vaxet är väldigt drygt, har haft min burk i en månad och bara använt 1/3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Är inte din signatur lite för hög? Jo jag kanske gav den en feting för mycket i morse Redigerad 13 maj, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Känner mig nästan lite utanför då jag aldrig använder vax Enda gången jag skulle behöva det är väl direkt efter en dusch men aldrig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Känner mig nästan lite utanför då jag aldrig använder vax Enda gången jag skulle behöva det är väl direkt efter en dusch men aldrig annars. Äsch, du behöver inte vax heller, du har väl säkert smör i kylskåpet? Funkar lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Använder Fudge. Mycket bra vax tycker jag. Det är dock ganska dyrt, strax under 200 för en burk på 100 gram tror jag det är. Det är perfekt för ganska kort hår men håller inte lika bra i längre hår och ser fett ut om man tar för mkt. Man behöver inte ta mkt vax per gång så vaxet räcker ändå relativt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Köpte "D:Fi Extreme Hold". Den gröna burken idag, 149 :-. Rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Köpte "D:Fi Extreme Hold". Den gröna burken idag, 149 :-. Rätt bra Själv tycker jag att den ljusblå burken är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag vill också ha ett bra vax. Jag har aldrig haft vax, jag har alltid haft gele eller spray, båda suger. Och är det någon som vet hur man får en sån här frisyr? Jag har försökt hur mycket som helst men när jag ska göra en sån så blir det vanlig backslick och det vill jag inte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Själv tycker jag att den ljusblå burken är bäst. Kostar den lika mycket som den gröne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Kostar den lika mycket som den gröne? Tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) http://www.romella.com/www/page.asp?pid=64 I förhållande till pris är scandinavian formula mycket bra. Inte riktigt i klass med Urban och d:fi, men priset är mkt billigare. 60kr fick jag ge för en burk cream-wax. Köpte en sån idag på Kicks. Betalade 80kr för den men tänkte att det är värt att prova. Har inte testat än men imorron blir de grejer Redigerad 20 maj, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Köpte en sån idag på Kicks. Betalade 80kr för den men tänkte att det är värt att prova. Har inte testat än men imorron blir de grejer Konstigt att det är sådan stor prisskillnad, 60kr gav jag för min burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Konstigt att det är sådan stor prisskillnad, 60kr gav jag för min burk. Hmm, okey. Kanske var billigare på typ Åhlens men där kollade jag aldrig. Den kostade 80kr på Kicks både i Gävle och i Valbo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Hmm, okey. Kanske var billigare på typ Åhlens men där kollade jag aldrig. Den kostade 80kr på Kicks både i Gävle och i Valbo.. Var på Kicks i Kalmar jag köpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Party Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Hi Vi lige tipse om et af danmarks mest sålda hårvax: Kolla her: ID Hair Dom har even andra märken. Hårvax for alle www.fixatilldig.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts