Tux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 "Oh Nej!, Inte en till vax tråd!!!". Jo, tyvärr. Jag är trött på Dax Vax. Den dödar mitt hår :'( . Nu behöver jag tips på en billig hårvax för mellan långt hår. Priset ska helst vara under 100kr. Det känns tryggare om ni provat produkten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Någon random produkt från Wella slår aldrig fel, använder alltid Wellas wax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jag kör med något d:fi-vax, det är riktigt bra! Vet inte vad det kostar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Jag använder Fructis, sjukt bra vax som håller hela dagen och är lätt att tvätta ur . http://shinymedia.blogs.com/photos/uncategorized/fructis.jpg Edit: Kostar ca 60kr/burk Redigerad 11 maj, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Åh, älskar dom här trådarna. Det tror jag nog att Tweak också gör Anyway, enligt mig är det bästa vaxet antingen d:fi (ljusblå burk) eller Urban Elements (ljusgrön tub). Båda två kostar rätt mycket men är prisvärd för dom som har pengar att lägga ut på lite dyrare vax. Edit: Damn, såg inte att du ville ha något för under hundralappen. Redigerad 11 maj, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Det beror ju lite på vad du är ute efter. Vill du ha ett glansigt vax eller matt t.ex. Men titta runt lite vad som finns, Wellas är väl sådär men rätt billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Kör med ett ganska hårt vax från Taft atm. Inget fel på det, har ingen aning om vad det kostade dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 jag kör med Proffs, funkar bra och är rätt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Använder REF 424 och tycker den är jättebra, men har inte provat så många andra. Lätt att tvätta ur håret/av händerna iaf, ingen tvål eller nåt sånt behövs Tror den enbart är köpbar hos frisörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Jag kör med något d:fi-vax, det är riktigt bra! Vet inte vad det kostar dock. Samma här, glasburk med blått lock. Asbra! tror det kostade 149kr eller nått Redigerad 12 maj, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Samma här, glassburk med blått lock. Asbra! tror det kostade 149kr eller nått Räcker ungefär hur länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Samma här, glassburk med blått lock. Asbra! tror det kostade 149kr eller nått Vax i en glassburk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Vax i en glassburk? Kanske finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Bra vax är ju vax som sitter som fuckin' sten. Nå? Tips? Eller blir det till att använda tapetklister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Bra vax är ju vax som sitter som fuckin' sten. Nå? Tips? Eller blir det till att använda tapetklister? Daxvax, röd burk. Rena helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Daxvax, röd burk. Rena helvetet. Usch Aldrig mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Daxvax, röd burk. Rena helvetet. Det är den jag använder just nu . Alla säger att den typ sliter av håret vilket den gör . Men den håller iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det är den jag använder just nu . Alla säger att den typ sliter av håret vilket den gör . Men den håller iallafall. Men det tar ju evigheter innan man får håret rent från det. Kletigt och jobbigt att bli ren på händerna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Andvänder inte hårvax, Hårspray is teh shiet Håller bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Men det tar ju evigheter innan man får håret rent från det. Kletigt och jobbigt att bli ren på händerna också 4 duschar, it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts