n00dles Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag gissar på Kanada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 DÅLIGA?! Verkligen. Vilka vann både OS och VM förra året? Det var väl Sverige det... Tråkigt att Kanda vann. Finland förtjänade verkligen ett guld, efter alla finalförluster. Yes, men man förstår ju också att Kanada vann, de har ju världens bästa hockeylandslag genom tiderna. Men Finalnd skulle faktsikt fått ha tagit sitt andra guld i år. Men, ny chans nästa år igen Jag gissar på Kanada wtf!? Matchen spelades igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 wtf!? Matchen spelades igår... wtf!? Matchen spelades i förrgår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 wtf!? Matchen spelades i förrgår... Finalen?? Spelades igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Finalen?? Spelades igår... Jag syftade på Kanada - Sverige matchen - den som tråden handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Det var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Wtf?! Matcherna har redan spelats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 När diskuterades det något vettigt i den här tråden senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 När diskuterades det något vettigt i den här tråden senast? Innan sista Sverige - Kanada matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Varför pratar vi om något så meningslöst? Hockey-VM är över. Let's focus on other things than this. -- Nästa Hockey-VM vinner Sverige. -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Varför pratar vi om något så meningslöst? Hockey-VM är över. Let's focus on other things than this. -- Nästa Hockey-VM vinner Sverige. -- Man kan ju hoppas, men det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts