Stoffe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Öhh, vem fan är inte det? Brons, inte broms Haha, fan vad Sverige är dåliga i ishockey Heja Finland!!! Som någon anna skrev; IHANAA LEIJONAT IHANAA!!! Sverige dåliga i ishockey? mmmmmkay. Bara lite trötta, om spelarna nte varit så rostiga hela tiden hade vi vunnit VM, vafan, titta på matchen mot slovakien =D Men heja Finland, starkt av dem att slå USA och sedan ryssland på deras hemmaplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Sverige dåliga i ishockey? mmmmmkay. Bara lite trötta, om spelarna nte varit så rostiga hela tiden hade vi vunnit VM, vafan, titta på matchen mot slovakien =D Men heja Finland, starkt av dem att slå USA och sedan ryssland på deras hemmaplan Mmm, först lägger man in en straff mot USA = 5-4, och sedan gör man 2-1 i förlängningen idag mot Ryssland. Ojoj vad bra gjort Hoppas bara nu att man spelar finalen lika bra som Kanada spelade mot Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hoppas på kanada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kanada vinner nog, Sverige kommer att släppa in några mål i första perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kanada vinner nog, Sverige kommer att släppa in några mål i första perioden. Wtf Matchen har redan spelats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Wtf Matchen har redan spelats --- Jag tror Kanada vinner ikväll eftersom Finland har losermentalitet och förlorar alltid när det verkligen gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hejar hursomhelst på Finland i finalen Fast känns som att Kanada ändå är strået vassare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 HYVÄ SOUMI! Hejjar som bara fan på Finnarna idag, dels för att man har släkt där, dels för att jag gillar laget. ...och dels för att jag hatar Kanada som fan han själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 HYVÄ SOUMI! Hejjar som bara fan på Finnarna idag, dels för att man har släkt där, dels för att jag gillar laget. ...och dels för att jag hatar Kanada som fan han själv. Heja Kanada, heja Kanada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Heja Kanada, heja Kanada! BUUUUUU FÖR KANADA Redigerad 13 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Wtf Matchen har redan spelats O rly? -- Heja Finland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ya rly! --- Svenskarna var taggade innan kanadamålet.. sen vart dom tam som fan.. tröstade det genom att gå och köpa en barnpizza (vi satt och kollade på en pizzeria.. feet tv)... nä då hinner sveige släppa in två till innan ens ha hunnit halvvägs på pizzan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Alltså vafan?? Finalen pågår, första perioden är slut, och Kanada leder med 2-0. Det går åt helvete!!!!111ett :'( Redigerad 13 maj, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Alltså vafan?? Finalen pågår, första perioden är slut, och Kanada leder med 2-0. Det går åt helvete!!!!111ett :'( Rätt åt dig som dissar sveriges ishockeylag, höhö. Fast iofs hejar jag också på finland ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Rätt åt dig som dissar sveriges ishockeylag, höhö. Fast iofs hejar jag också på finland ^^ Dissar... Nåja... Jag tycker bara att det var lite dåligt när de inte lyckades vinna... Därför sa jag så oxå... 3-0 te Kanada nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ooooooh Caaaaanada, we stand on guard for thee!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hata Kanada =D Jävla äcklig tur dom hade, turneringen igenom. Aja, finland silver iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Öhh, vem fan är inte det? Brons, inte broms Haha, fan vad Sverige är dåliga i ishockey Heja Finland!!! Som någon anna skrev; IHANAA LEIJONAT IHANAA!!! DÅLIGA?! Verkligen. Vilka vann både OS och VM förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Tråkigt att Kanda vann. Finland förtjänade verkligen ett guld, efter alla finalförluster. World Cup -04 och OS -06 t.e.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jaja, efter det här tråkiga VM-slutspelet hoppas jag nu att mitt kära Anaheim Ducks tar hem Stanley Cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts