I lol Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det stod emellan "Vet inte" och "Osäker". Men så tänkte jag att jag på grund utav osäkerheten inte vet, så jag tänkte då rösta på "Osäker", men kom då fram till samtidigt att jag inte vet, så det började luta emot "Vet inte". Null vote. Kanada vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det blir Kanada som vinner. Finland - Kanada i finalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Sverige vinner! Fan va taggad jag är nu, helt otroligt! SVERIGE, SVERIGE, SVERIGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Besides så har Elitserien gott och väl hög klass nog, faktum är att den är den erkänt bästa ligan direkt efter NHL, och det är bra. Jag håller definitivt inte med. Både AHL och ryska Superligan är strået vassare. --- T: Hoppas nästan att Canada vinner för annars blir det FIN-SWE i finalen och i en sån match är jag extremt kluven.. edit: Och där var det 1-0 edit igen: Och där var det 2-0 Redigerad 12 maj, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Kanadas tränare kan k*ulla sin mamma Han skriker på domaren hela tiden Redigerad 12 maj, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Kanadas tränare kan k*ulla sin mamma Han skriker på domaren hela tiden Dålig förlorare? Kanske borde Beng-Åke göra samma, om han nu vågar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 3-0 till Canada efter första perioden :'( Kom igen nu BÅG !!! HATA CANADA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag är inte så insatt i det här med hockey, men 3-0 efter första perioden är väl ganska rejält ändå? Hihi, Sverige är dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) GO CANADA, GO CANADA! Redigerad 12 maj, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 På svenska heter det Kanada inte Canada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag håller definitivt inte med. Både AHL och ryska Superligan är strået vassare. --- T: Hoppas nästan att Canada vinner för annars blir det FIN-SWE i finalen och i en sån match är jag extremt kluven.. edit: Och där var det 1-0 edit igen: Och där var det 2-0 Bättre än AHL är Elitserien. Ryska ligan vet jag inte dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 KOM IGEN NU FFS! Skärp er nu! ni har redan ett mål vänd detta nu!. Om de nu skärper sej så kommer de klara sej. OCH BENGT BYT MÅLVAKT FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 KOM IGEN NU FFS! Skärp er nu! ni har redan ett mål vänd detta nu!. Om de nu skärper sej så kommer de klara sej. OCH BENGT BYT MÅLVAKT FFS! Jag tror inte att han hör dig hur högt du än skriker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Jag tror inte att han hör dig hur högt du än skriker. Lägg av. Eftersom att Kanada leder röstar jag på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lägg av. Eftersom att Kanada leder röstar jag på dem Hörredu gurkan, sådär röstar man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hörredu gurkan, sådär röstar man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 På svenska heter det Kanada inte Canada. På svenska heter det inte "GO" heller så jag tror inte det var menat att vara svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) J*VLA SKIT SVERIGE! Och j*vla skit målvakt! Kannapst sverige tar broms matchen ochså!. STICK OCH BRIN!! BENGT SKAFFA BÄTTRE SPELARE NÄSTA ÅR!. Redigerad 12 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Men herregud. Vi förlorade. Nu hejar jag på Finland. Dom förtjänar ett guld efter alla dåliga turneringar. Dessutom tog dom sista och enda guldet 1995. GO SOUMI! agent47: Om du inte gillar Sverige eller målvakten eller BÅG så kan du sticka och brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Men herregud. Vi förlorade. Nu hejar jag på Finland. Dom förtjänar ett guld efter alla dåliga turneringar. Dessutom tog dom sista och enda guldet 1995. GO SOUMI! agent47: Om du inte gillar Sverige eller målvakten eller BÅG så kan du sticka och brinna. Jag tycker om Sverige men inte just nu på deras dåliga skit spel. Och jag hålle rpå Finland ochså nu. Och skit målvakt ochså!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts