Jump to content

Kanada VS. Sverige

SilentViper
 Share

Vem vinner Semifinalen i Ishockey VM?  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det stod emellan "Vet inte" och "Osäker". Men så tänkte jag att jag på grund utav osäkerheten inte vet, så jag tänkte då rösta på "Osäker", men kom då fram till samtidigt att jag inte vet, så det började luta emot "Vet inte".

Null vote.

^_^

Kanada vinner :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Besides så har Elitserien gott och väl hög klass nog, faktum är att den är den erkänt bästa ligan direkt efter NHL, och det är bra. ^_^

Jag håller definitivt inte med. Både AHL och ryska Superligan är strået vassare.

---

T: Hoppas nästan att Canada vinner för annars blir det FIN-SWE i finalen och i en sån match är jag extremt kluven..

edit: Och där var det 1-0

edit igen: Och där var det 2-0

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller definitivt inte med. Både AHL och ryska Superligan är strået vassare.

---

T: Hoppas nästan att Canada vinner för annars blir det FIN-SWE i finalen och i en sån match är jag extremt kluven..

edit: Och där var det 1-0

edit igen: Och där var det 2-0

Bättre än AHL är Elitserien. Ryska ligan vet jag inte dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud. Vi förlorade.

Nu hejar jag på Finland. Dom förtjänar ett guld efter alla dåliga turneringar. Dessutom tog dom sista och enda guldet 1995.

GO SOUMI!

agent47: Om du inte gillar Sverige eller målvakten eller BÅG så kan du sticka och brinna.

Jag tycker om Sverige men inte just nu på deras dåliga skit spel. Och jag hålle rpå Finland ochså nu. Och skit målvakt ochså!.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor