Jump to content

GTA i slowmotion... :(

Rawis
 Share

Recommended Posts

Hejsan,

Jag installerade GTA3 igen idag, tycker att det är astufft, MEN... när jag har spelat ett tag, bara kört runt lite så börjar det lagga/gå långsammt, mycket störande, väldigt svårt att köra när spelet går i slowmotion... min dator må inte vara den snabbaste men det funkar ju väldigt bra i början!

Dator:

AMD Athlon 900Mhz, 512Mb SDRAM, ATI Radeon 9000PRO 64Mb...

Jag kör Windows XP Pro...

Skulle vara VÄDLIGT tacksam om nån kunde hjälpa mig...

Notera att det inte hackar, spelar ingen roll om jag kör i 1024x760 eller 640x480...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat en massa saker... det verkar fan vara spelet som buggar, jag kom till flygplatsen, hackade som fan när jag kollade ut mot den, då stängde jag av "sync frame" och "frame limiter" och drog upp draw distance lite, då gick det toksmidigt! Men det vara bara tillfälligt verkar det som (att det gick smidigt), udda...

Redigerad av Rawis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså vad är trails egentligen, jag märkte ingen skillnad när jag tog av det..

ja skulle tro att det är ditt grafikkort som är trött.. så var det för mig oxå.. testa att kolla ner i marken när du springer.. då borde det så fortare.. i sånna fall är det nog grafikkortet som inte orkar läsa all omgivning.

/Le tott :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alltså vad är trails egentligen, jag märkte ingen skillnad när jag tog av det..

ja skulle tro att det är ditt grafikkort som är trött.. så var det för mig oxå.. testa att kolla ner i marken när du springer.. då borde det så fortare.. i sånna fall är det nog grafikkortet som inte orkar läsa all omgivning.

/Le tott :D

Jag har hört vad trails é men glömt de..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor