Jump to content

Barn Leker med kobra


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Judarna och folket i forna Sovjet plågades och torterades till döds, det var ren nazism och kommunsim. Det är ingen skillnad på djur och människor mer än att vi är de som är mest utvecklade, men faktum kvarstår att även djuren har rätt att leva här - inte bara StellHell och Zack.

Att jag sedan inte förespråkar att man ska skjuta ihjäl obehöriga som beträder min tomt beror på att lagen säger så, värderar allt liv på jorden med samma respekt, att andra inte gör det beror väl säkert på något. Skulle en hund komma in på min tomt - detsamma gäller människoa eller andra djur - så skulle jag vara försiktig till att börja med, vad jag sedan gör vet jag ej, men skulle aldrig börja kasta sten eller andra föremål på dem. Om nöden så kräver så skulle jag se till att döda varelsen på stört och inte med hjälp av tortyr.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det visar sig vara befogat att ta ditt namn och kasta skit på det. Majoriteten av alla GTAsajtare ser ju hur du håller på, riktig barnrumpa.

"PAPPA POLIS, HAN BANNADE MIG!"

Moget uttalande, huh? Om jag blir bannad så tar jag det, men inte om någon bannar mig utan grunder, då hämas jag, ganska logiskt. Man kan göra mycket på internet utan att vanliga polisen läggar sig i, därför får man ta saken i egna händer. Att banna någon utan grund är som att slå ner någon utan grund, bannar man någon med grund så har man slagit ner någon av en anledning - för att reflektera till riktiga världen.

Ja, jag må vara en patetisk nolla, men en nolla som är ack så mer respekterad än vad du är, tydligen går det hem att vara en nolla.

Du har helt rätt i att jag inte vill ha vilthundar på min tomt, det är korrekt, men jag skulle aldrig få för mig att plåga djuren av den anledningen - jag har en spärr i huvudet som säger stopp. När det gäller kackerlackor så skulle jag trampa en hård välriktad stamp så att den dör omedelbart. Med vilthundar skulle jag sätta ett välriktat skott i pannan. Det du inte verkar inse är skillnaden mellan att plåga och att döda.

Du som är så mån om att alla ska visa sin bästa sida och att alla ska förutgå med gott exempel, ska du sänka dig till dom lägre bara för det är begogat? Tycker du är korstänkt isf. Ena dagen så vill du att alla äldre ska lära dom yngre, för att sedan dagen efter gå över till dom yngre och börja kasta skit, för vilken anledning? "Men alla andra gjorde ju det.. :D "

Inget omoget i det. Du är en riktig barnrumpa själv. Allt ska vara så rätt, och gör man något fel så är man dum i huvudet enligt dig. Jag sa aldrig att jag skulle banna dig, utan sa det för att förstora hur idiotiskt jag tyckte ditt uttalade var.

Haha, du respekterad? Ja, på gtanytt kanske. Men då kan du ju stanna där borta då. Jag skiter väl fullständigt i om du är respekterad eller inte, och det samma gäller mig själv. Men det trodde jag att du om något skulle veta, men ack så fel jag hade då. Jag har flertalet gånger sagt öppet att jag skiter i om folk tycker illa om mig, men visst, om du nu är så inne på att ha så många internet kompisar som möjligt när du dör så go for it. Jag bryr mig inte ett skit.

Nemen vad gulligt då. Har du en liten spärr i huvudet som säger rätt och fel. Det kanske är en tumör, yay cancer! Det finns inga spärrar fattar du väl, det handlar bara om vilja. Självklart skulle DU, inavlade svensken som aldrig sett en vildhund tycka synd om dessa byrackor, men för satan. Du kan inte be folket som bor med dessa smittbärare att visa medlidande. Dom är som kackerlackor, och dom skulle du stampa ihjäl utan minsta medlidande. Vriden syn, djur som djur var det väl?

Judarna och folket i forna Sovjet plågades och torterades till döds, det var ren nazism och kommunsim. Det är ingen skillnad på djur och människor mer än att vi är de som är mest utvecklade, men faktum kvarstår att även djuren har rätt att leva här - inte bara StellHell och Zack.

Att jag sedan inte förespråkar att man ska skjuta ihjäl obehöriga som beträder min tomt beror på att lagen säger så, värderar allt liv på jorden med samma respekt, att andra inte gör det beror väl säkert på något. Skulle en hund komma in på min tomt - detsamma gäller människoa eller andra djur - så skulle jag vara försiktig till att börja med, vad jag sedan gör vet jag ej, men skulle aldrig börja kasta sten eller andra föremål på dem. Om nöden så kräver så skulle jag se till att döda varelsen på stört och inte med hjälp av tortyr.

Well, det du inte insett är att människan tar för stor plats här i världen, och det är då detta händer. En ras måste flytta på sig, och eftersom människan står högst i hiarkin så är det dom andra raserna som kommer få flytta på sig. Djuren ska självklart få leva, men inte på våra gator.

Vad säger lagboken om detta, min herre. Får du lika grovt straff för att skjuta en hund som en människa.. 'Nuff said.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Judarna och folket i forna Sovjet plågades och torterades till döds, det var ren nazism och kommunsim. Det är ingen skillnad på djur och människor mer än att vi är de som är mest utvecklade, men faktum kvarstår att även djuren har rätt att leva här - inte bara StellHell och Zack.

Djur har inte samma rätt som människor. Inte ens i närheten. En hund biter någon så blir den avlivad, jag tror faktiskt inte man gör så med människor som biter folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djur har inte samma rätt som människor. Inte ens i närheten. En hund biter någon så blir den avlivad, jag tror faktiskt inte man gör så med människor som biter folk.
Frågar du djuren så säger dem samma sak om oss, att vi ska dö, men nu råkar det vara så att vi är mer utvecklade. Vi äger jorden, men faktum kvarstår att det totalt finns mer djur än människor.

Med äger menar jag då med våld/makt, vapen osv.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar du djuren så säger dem samma sak om oss, att vi ska dö, men nu råkar det vara så att vi är mer utvecklade. Vi äger jorden, men faktum kvarstår att det totalt finns mer djur än människor.

Med äger menar jag då med våld/makt, vapen osv.

Tough shit. Vi är mer utvecklade och ja, det finns mer djur än människor.

Det verkar som att alla tycker det är fel att döda djur så länge det är en hund eller en katt. Ingen verkar bry sig om alla grodor, grävlingar eller what ever som dör varje år. Problemet med vildhundarna är att de är farliga, de är väldigt aggressiva och anfaller människor och "vanliga" hundar. De är alltså en fara för andra. Visst, det kan ses som ganska överdrivet att kasta ner en hund i en sopbil, det tycker jag med. Men jag lever inte med hundar som anfaller mig dagligen. DEt är svårt att sätta sig in i deras situation.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tough shit. Vi är mer utvecklade och ja, det finns mer djur än människor.

Det verkar som att alla tycker det är fel att döda djur så länge det är en hund eller en katt. Ingen verkar bry sig om alla grodor, grävlingar eller what ever som dör varje år. Problemet med vildhundarna är att de är farliga, de är väldigt aggressiva och anfaller människor och "vanliga" hundar. De är alltså en fara för andra. Visst, det kan ses som ganska överdrivet att kasta ner en hund i en sopbil, det tycker jag med. Men jag lever inte med hundar som anfaller mig dagligen. DEt är svårt att sätta sig in i deras situation.

Precis det du skriver har jag förklarat tidigare i mina inlägg. Ang. hund och katt. Varför jag skriver "djur" i mina inlägg beror på att jag menar alla djur, och inte bara hundar och katter.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågar du djuren så säger dem samma sak om oss, att vi ska dö, men nu råkar det vara så att vi är mer utvecklade. Vi äger jorden, men faktum kvarstår att det totalt finns mer djur än människor.

Med äger menar jag då med våld/makt, vapen osv.

Människan är en enda sort, medans "djur" dom du säger är uppdelade i flera miljarder olika sorter.

Du menar inte att en molusk och en blåval ska ha samma rättigheter. Fan, kom ut ur din låda någongång. Du är bara arg för att det var just en hund på filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte ett dugg märkligt att man värderar olika personer eller varelser olika högt.

Om någon MÅSTE dö, skulle du då låta en hund dö, eller en människa? Och skulle du låta en främling dö, eller någon i din familj? Just det.

Jag anser för övrigt inte att man har någon rätt att skada andra varelser om de inte gjort något mot dig. Ser jag en insekt så släpper jag ut den i naturen, inte dödar den (hänvisa till Slews och Stells konversation om kackerlackor). Men, detta är naturligtvis bara min moralkodex och inte någon annans...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rekomenderar SlewME att kolla på denna. Vill du att vildhundar som sprider detta ska respekteras som vilka andra djur.. Du är fan sjuk.

Antagligen så är han frisk och har sin hälsa i behåll. Jag förstå är inte varför man ska tända eld på en hund eller dylikt bara för att dom har en sjukdom. Välkommen till världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen så är han frisk och har sin hälsa i behåll. Jag förstå är inte varför man ska tända eld på en hund eller dylikt bara för att dom har en sjukdom. Välkommen till världen.

Ingen idé att argumentera med StellHell, lägg ner, ignorera honom. Du kommer bara få en stor hög med personangrepp på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen så är han frisk och har sin hälsa i behåll. Jag förstå är inte varför man ska tända eld på en hund eller dylikt bara för att dom har en sjukdom. Välkommen till världen.

Vet du varför man bränner lik över huvud taget? Det är ibland enda sättet att stoppa en smitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen så är han frisk och har sin hälsa i behåll. Jag förstå är inte varför man ska tända eld på en hund eller dylikt bara för att dom har en sjukdom. Välkommen till världen.

Han har rabies, är du blind eller?

Tyvärr vet du ju onekligen inte vad rabies är så, spela roll. Hundarna får raseriutbrott, och kommer senare dö när viruset gär över till andningsregionen i hjärnan. Men, du kanske vill att hunden ska ligga och dö för den glömmer av hur man andas.

Slew: Wow, du är en större tönt än jag trodde. Argumentera kan du ju inte heller. "Ignorera honom". Haha, störtlöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tänker jag komma här och förstöra.

Är det inte bättre att döpa om den här tråden till "Diskussion om hemlösa djur", eller starta en helt ny tråd?

Tråden startades för att diskutera om filmen med kobran, inte att slänga rabies-smittade hundar i sopbilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...