antepanteboy Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Morods: Jag är då inte vegetarian, men att se sånt där berör ändå, som det där med grisarna, dom kan väl för i helvette ge dom en snabb och smärtfri död istället för att snitta upp dom levande. Och i slutet när alla mäniskor slog djuren, hur överlever vi på det? Och hunden i början, Visst att giftet kanske var fejk(Dock tror jag inte det då jag tror att dessa mäniskor är kapabla till allt) men att slänga hundstackaren i en sopbil är rätt så svårt att fejka. Och om det inte är djurplågeri, vad är det då? Redigerad 11 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Hemska filmer, kunde inte se hela på nån av dom... Mordos: Man måste inte vara vegitarian för att inte gilla att se när dom slår en gris med ett baseboll trä och sen skär upp halsen på den medans den är vid liv... Jag är en riktigt bra djurmänniska bara, älskar djur som fan. Det är sjukt att dom gör det på så hemska sätt. pappa brukar slakta grisar också, men då behöver man inte slå dom med ett baseboll trä, bara skjuta dom i nacken med en slaktmask, då känner dom ingenting, utan bara dör direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Det där med ormen vågade man kolla på, men efter att ha läst kommentarerna på den andra länken vågar jag inte kolla på det. Hatar djurplågeri och jag vet att jag inte går miste om någonting om jag inte ser den videon. Låter hur sjukt som helst Redigerad 11 maj, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) *text* Det där är djurplågeri, vare sig du kommer med argument som "människans överlevnad" osv.. Har du någonsin sett hur man avlivar en hund på riktigt? En spruta som gör att de sakta somnar in, skonsamt och lugnt. Men visst, ge hundarna lite gift så att de ligger och skakar på marken och slutligen dör, kasta dom i sopbilen du bara, om det är så det går till. Redigerad 11 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 EARTHLINGS En 1.5h lång dokumentär om djurplågeri och sånt, filmer i den här tråden är bland annat från denna dokumentär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Ska kolla om jag vågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 För er som inte vågar se men ändå är nyfikna vad den innehåller: Hund som slängs in i en sopbil Slakterivideos (riktigt vidriga) (spolade över det så jag hann inte se så mycket) Val/delfin-slakteri Tjurfäktning (där dom sticker svärd och knivar i tjuren) + mer som jag som tur är har glömt. Fan alltså. När dom hugger grisen ska den inte leva. Det är inte meningen att den ska plågas. Sjuka jävla slaktare. Är det så här på svenska slakterier? Vet inte om man vågar äta kött mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Svenska slakterier använder sig av ett rent skott i pannan på djuren, vad jag vet. Sen finns det ju Kosher, och halal-slaktning, men sånt är inte tillåtet i Sverige som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Okej, ingen bra början på denna tråd kanske. Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men.. http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är. På ett mycket bättre sätt. Varning för känsliga. -- akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one. Usch nej,sånt där klarar inte jag av att se,speciellt inte när man är hundägare.. Jävla svin. -- Skon som sitter fel,ja det är det som är tillåtet pannan/nacken Redigerad 11 maj, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Blev också ganska förvånad när jag såg filmen, men förstod att ormen förmodligen va ofarlig, pojken ska väl bli ormtjusare eller någe Us marines shooting civilians Detta är så jävla mycket värre, detta är mot människor... jämför med han ovanför... kolla inte om ni inte vill.. Redigerad 11 maj, 2007 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Usch nej,sånt där klarar inte jag av att se,speciellt inte när man är hundägare.. Jävla svin. -- Skon som sitter fel,ja det är det som är tillåtet pannan/nacken ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Sluta kalla mig för Gof tack. Det är inte ett nickname jag vill gå efter hära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Sluta kalla mig för Gof tack. Det är inte ett nickname jag vill gå efter hära. Hm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Hemska filmer, kunde inte se hela på nån av dom... Mordos: Man måste inte vara vegitarian för att inte gilla att se när dom slår en gris med ett baseboll trä och sen skär upp halsen på den medans den är vid liv... Jag är en riktigt bra djurmänniska bara, älskar djur som fan. Det är sjukt att dom gör det på så hemska sätt. pappa brukar slakta grisar också, men då behöver man inte slå dom med ett baseboll trä, bara skjuta dom i nacken med en slaktmask, då känner dom ingenting, utan bara dör direkt... Kan ju inte mer än hålla med, förstår verkligen INTE varför man ska låta djuren plågas om man kan göra det på ett smärtfritt sätt. Och nej, man använder inte metoderna i svenska slakterier, där skjuter man ett skott i pannan.(vad jag vet ^.-) insta death. Btw, filmen (inte ormen, den var deleted >.<) var äcklig, orka titta hela. :/ Redigerad 11 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Usch. Fy fan. Som sagt, ormfilmen är borttagen. Kollade på den andra. Såg fram tills de slängde in hunden i sopbilen. Där slog jag av. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Blev också ganska förvånad när jag såg filmen, men förstod att ormen förmodligen va ofarlig, pojken ska väl bli ormtjusare eller någe Us marines shooting civilians Detta är så jävla mycket värre, detta är mot människor... jämför med han ovanför... kolla inte om ni inte vill.. Nu har jag inte sett djurplågeri-filmen men detta var inte vidrigt. Jag håller med om att det är bedrövligt att det finns sådana människor men det enda man fick se var att dom sköt mot civila och så fick man se ett lik från långt håll. --- Denna tråd har gått lite offtopic vah? Börjar likna "Vidrigaste ni sett på internet"-tråden på FB. Byta trådtitel kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Denna tråd har gått lite offtopic vah? Börjar likna "Vidrigaste ni sett på internet"-tråden på FB. Byta trådtitel kanske? Jo...vi får nog göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Hur trodde ni det gick till? Att slaktaren tar med sig kosorna och grisarna till farbror vetrinären där varje djur får en 1000-kronorsspruta i nacken och somnar lugnt in? Det roligaste är ändå alla med den klara uppfattningen "sånt här finns nog inte i Sverige", "sånt hände bara förr". Att sitta och kritisera på internet går bra men när tanken på att man kanske borde ge upp sitt köttätande för att stödja saken så kommer genast ursäkterna. Välkommen ut ur bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Blev också ganska förvånad när jag såg filmen, men förstod att ormen förmodligen va ofarlig, pojken ska väl bli ormtjusare eller någe Us marines shooting civilians Detta är så jävla mycket värre, detta är mot människor... jämför med han ovanför... kolla inte om ni inte vill.. Är du säker? Står ju inget om att några civila dödades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Mordos: Jag fattar inte varför du försvarar det som dom gjorde ,det dom gjorde med hunden var ju helt jävla sjukt. Håller med om att massor av grisar slaktas ju varje dag, men det behöver ju inte vara så jävla brutalt. På tal om brutalt såg den där filmen när en 8 åring trycker i sig heroin, den är också riktigt jobbig att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts