Jump to content

Barn Leker med kobra


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Gof länkade mig den här filmen tidigare ikväll, såg den och blev riktigt upprörd, varför grep inte någon in? Och varför i helvette filmade dom det när dom kunde ha hjälpt till istället, i någon av komentarerna stog det att barnet dog efter att filman hade slutat. då ormen slingrar sig runt barnets hals, det är det sista man får se innan folket börjar skrika istället för att skratta och kameran stängs av...

Vad tycker ni om det här? Man hade väl antagligen tagit bort tänderna och giftet från ormen, men det är ändå sjukt!

Länk till filmen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 145
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gof länkade mig den här filmen tidigare ikväll, såg den och blev riktigt upprörd, varför grep inte någon in? Och varför i helvette filmade dom det när dom kunde ha hjälpt till istället, i någon av komentarerna stog det att barnet dog efter att filman hade slutat. då ormen slingrar sig runt barnets hals, det är det sista man får se innan folket börjar skrika istället för att skratta och kameran stängs av...

Vad tycker ni om det här? Man hade väl antagligen tagit bort tänderna och giftet från ormen, men det är ändå sjukt!

Länk till filmen

Men lol. :ermm: Det där är en ormtjusarkobra, sånna med igensydd mun (många klassar det som djurplågeri). Med andra ord är den helt ofarlig för ungen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ingen bra början på denna tråd kanske.

Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men..

http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU

Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är.

På ett mycket bättre sätt.

Varning för känsliga.

--

akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one.

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Okej, ingen bra början på denna tråd kanske.

Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men..

http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU

Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är.

På ett mycket bättre sätt.

Varning för känsliga.

--

akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one.

Jag började gråta :'( ....Sådana här mäniskor borde inte få leva.

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ingen bra början på denna tråd kanske.

Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men..

http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU

Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är.

På ett mycket bättre sätt.

Varning för känsliga.

--

akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one.

Hur klarar man av att göra så med en hund. Slänga in den i en sopbil...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag började gråta :'( ....Sådana här mäniskor borde inte få leva.

Och ändå pågår det överallt. Vilka egon vi är.. Mänsligheten är bara ett riktigt jävla svin helt enkelt.

Nu om mitt samtalsämne visar sig vara mer "poppis" än den egentliga riktiga film som var ämnad åt denna tråd kan man ju antingen byta trådnamn, etc skapa en ny tråd.. creeds till mig bara.. eller bara skita i det. Ska nu sova hursomhellst.

Ya know, ska sova nu, och ännu en gång;

Förjävligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och ändå pågår det överallt. Vilka egon vi är.. Mänsligheten är bara ett riktigt jävla svin helt enkelt.

Nu om mitt samtalsämne visar sig vara mer "poppis" än den egentliga riktiga film som var ämnad åt denna tråd kan man ju antingen byta trådnamn, etc skapa en ny tråd.. creeds till mig bara.. eller bara skita i det. Ska nu sova hursomhellst.

Ya know, ska sova nu, och ännu en gång;

Förjävligt..

Bra att du la upp videon tycker jag, så folk fattar....

Mitt hjärta höll på att bulta ur kroppen när jag såg videon (tills jag kom till grisarna, klara itne av att se mer), jag kunde verkligen känna djurens smärta. Jag mår illa nu... Och skakar. Det är helt fruktansvärt!!

Man borde tortera dem där satans människorna på lika sätt, så dem fattar vad smärta och lidande innebär!

Det finns bra människor;vi som inte stödjer sån jävla tortyr t.e.x. (alltså djurtortyr elelr mot andra försvarslösa rena individer).

Det med Ormen var ren djurplågeri det oxå.

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

80% av de in den här tråden är garanterat vegetarianer.

Varje slakt som vi gör kött av. Bacon, skinka, fläsk filé och sådant. Varje slakt är ungefär så där äcklig och grotesk. Men vi gör det för överlevnad. Men det är ljuden som gör det värre.

Om ni inte visste så görs de där filmerna av nästan religöst involverade vegetarianer och liknande för att man ska sluta äta kött och bry sig om varenda myra i skogen. Råttgiftet i början, det var ju inte ens samma plats som han kastade giftet. Den hunden "hade spasmer" hade förmodligen inte ens det. Jag har en hund som gör sådär när den inte får uppmärksamhet. Det här är hjärntvätt.

"Jag känner djurens smärta" väx upp. Om du gick i typ.. Grekland. Och det kom en skabbhund förbi. Jag -tror- du skulle gå undan istället för att försöka hjälpa den att få ett hem. Om en fågel knackar på ditt fönster och verkar hungrig. Skulle du öppna fönstret och ge den mat? Skulle inte tro det. Om en fågel flög in i ditt hus skulle du nog springa iväg och skrika. Eller vara tyst och försöka göra dig av med den så fort som möjligt.

Sverige har absolut ingen front på djurplågeri. Sverige har förmodligen knappt någon djurplågeri. Förutom kanske några ungdomar som har tråkigt. Svenskar bryr sig för mycket om allt.

"Man borde tortera dem där satans människorna på lika sätt, så dem fattar vad smärta och lidande innebär!"

Vad innebär det? Att andra människor går exakt lika lågt som de som torterar djur. Människotortyr är värre än djurtortyr. Djur har de mest simpla instinkter. Det är därför vi äter dem, vi är bättre jägare och bättre i allmänhet. Det finns vissa som har tråkigt och torterar djur, ja. Men vad ska de göra om de t.ex. inte får något jobb? Plus, de kan vara psykiskt sjuka. Son till den som äger grisarna. Att tortera människor om de har torterat djur är mer groteskt än att tortera djur.

Det finns bra människor;vi som inte stödjer sån jävla tortyr t.e.x. (alltså djurtortyr elelr mot andra försvarslösa rena individer).

_____

Man borde tortera dem där satans människorna på lika sätt, så dem fattar vad smärta och lidande innebär!

Slutsats? Svenskar bryr sig för mycket och har för många "åtgärder" åt saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ingen bra början på denna tråd kanske.

Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men..

http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU

Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är.

På ett mycket bättre sätt.

Varning för känsliga.

--

akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one.

Klarade bara av att se tills dem började bränna på hunden, därefter stängde jag av. Kan se när man torterar människor osv, men djur går inte. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg inte så långt på filmen Sikorka länkade, men det var ju hundar som hade förjävliga liv som de dödade? Kanske inte de bästa sätten de dödade dem på men de kunde väl inte ordna en anständig avlivning.

Angående kobran så dog verkligen inte barnet. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev " :ermm: " när jag såg den förut. Men om den är ofarlig så är det väl inte så farligt. Men väldigt sjukt ändå, vad är poängen med det där? Ska dom föda upp "mannen som kan tala med ormar" eller?

---

Ang. djurplågeri-filmen:

Fyfan, that made my day. Mår fan illa. Fattar inte hur man kan göra så mot djur.

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...