antepanteboy Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Gof länkade mig den här filmen tidigare ikväll, såg den och blev riktigt upprörd, varför grep inte någon in? Och varför i helvette filmade dom det när dom kunde ha hjälpt till istället, i någon av komentarerna stog det att barnet dog efter att filman hade slutat. då ormen slingrar sig runt barnets hals, det är det sista man får se innan folket börjar skrika istället för att skratta och kameran stängs av... Vad tycker ni om det här? Man hade väl antagligen tagit bort tänderna och giftet från ormen, men det är ändå sjukt! Länk till filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Gof länkade mig den här filmen tidigare ikväll, såg den och blev riktigt upprörd, varför grep inte någon in? Och varför i helvette filmade dom det när dom kunde ha hjälpt till istället, i någon av komentarerna stog det att barnet dog efter att filman hade slutat. då ormen slingrar sig runt barnets hals, det är det sista man får se innan folket börjar skrika istället för att skratta och kameran stängs av... Vad tycker ni om det här? Man hade väl antagligen tagit bort tänderna och giftet från ormen, men det är ändå sjukt! Länk till filmen Men lol. Det där är en ormtjusarkobra, sånna med igensydd mun (många klassar det som djurplågeri). Med andra ord är den helt ofarlig för ungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Men lol. Det där är en ormtjusarkobra, sånna med igensydd mun (många klassar det som djurplågeri). Med andra ord är den helt ofarlig för ungen.Ditt anus. Varför ska du svara innan jag har svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Som sagt är munnen ihopsydd/tänderna utdragna. En kobra kväver inte heller ihjäl sina byten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Mysko, men dock sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Man fattade ju att det var en ofarlig orm, de skrattade ju i bakgrunden. Bäbisen tog ju ingen skada när ormen attackerade heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Tycker ändå att det är sjukt att göra sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Okej, ingen bra början på denna tråd kanske. Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men.. http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är. På ett mycket bättre sätt. Varning för känsliga. -- akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one. Redigerad 10 maj, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Okej, ingen bra början på denna tråd kanske. Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men.. http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är. På ett mycket bättre sätt. Varning för känsliga. -- akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one. Jag började gråta :'( ....Sådana här mäniskor borde inte få leva. Redigerad 10 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Okej, ingen bra början på denna tråd kanske. Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men.. http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är. På ett mycket bättre sätt. Varning för känsliga. -- akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one. Hur klarar man av att göra så med en hund. Slänga in den i en sopbil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag började gråta :'( ....Sådana här mäniskor borde inte få leva. Och ändå pågår det överallt. Vilka egon vi är.. Mänsligheten är bara ett riktigt jävla svin helt enkelt. Nu om mitt samtalsämne visar sig vara mer "poppis" än den egentliga riktiga film som var ämnad åt denna tråd kan man ju antingen byta trådnamn, etc skapa en ny tråd.. creeds till mig bara.. eller bara skita i det. Ska nu sova hursomhellst. Ya know, ska sova nu, och ännu en gång; Förjävligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Ett till exempel på hur grymm mäniskan kan vara Får mig bara att villja gråta....dom skrattar Redigerad 10 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Är det filmer om djurplågeri? Jag klarar inte av att se såna, det är för mycket för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Är det filmer om djurplågeri? Jag klarar inte av att se såna, det är för mycket för mig Ja, några av dem är ganska grisiga. <-- Skämt, ahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Det är sjukt, minst sagt.. Nu ska jag se på porrfilm, Ramon Is Packin Meat.. Ska bli trevligt Redigerad 10 maj, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Och ändå pågår det överallt. Vilka egon vi är.. Mänsligheten är bara ett riktigt jävla svin helt enkelt. Nu om mitt samtalsämne visar sig vara mer "poppis" än den egentliga riktiga film som var ämnad åt denna tråd kan man ju antingen byta trådnamn, etc skapa en ny tråd.. creeds till mig bara.. eller bara skita i det. Ska nu sova hursomhellst. Ya know, ska sova nu, och ännu en gång; Förjävligt.. Bra att du la upp videon tycker jag, så folk fattar.... Mitt hjärta höll på att bulta ur kroppen när jag såg videon (tills jag kom till grisarna, klara itne av att se mer), jag kunde verkligen känna djurens smärta. Jag mår illa nu... Och skakar. Det är helt fruktansvärt!! Man borde tortera dem där satans människorna på lika sätt, så dem fattar vad smärta och lidande innebär! Det finns bra människor;vi som inte stödjer sån jävla tortyr t.e.x. (alltså djurtortyr elelr mot andra försvarslösa rena individer). Det med Ormen var ren djurplågeri det oxå. Redigerad 10 maj, 2007 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 80% av de in den här tråden är garanterat vegetarianer. Varje slakt som vi gör kött av. Bacon, skinka, fläsk filé och sådant. Varje slakt är ungefär så där äcklig och grotesk. Men vi gör det för överlevnad. Men det är ljuden som gör det värre. Om ni inte visste så görs de där filmerna av nästan religöst involverade vegetarianer och liknande för att man ska sluta äta kött och bry sig om varenda myra i skogen. Råttgiftet i början, det var ju inte ens samma plats som han kastade giftet. Den hunden "hade spasmer" hade förmodligen inte ens det. Jag har en hund som gör sådär när den inte får uppmärksamhet. Det här är hjärntvätt. "Jag känner djurens smärta" väx upp. Om du gick i typ.. Grekland. Och det kom en skabbhund förbi. Jag -tror- du skulle gå undan istället för att försöka hjälpa den att få ett hem. Om en fågel knackar på ditt fönster och verkar hungrig. Skulle du öppna fönstret och ge den mat? Skulle inte tro det. Om en fågel flög in i ditt hus skulle du nog springa iväg och skrika. Eller vara tyst och försöka göra dig av med den så fort som möjligt. Sverige har absolut ingen front på djurplågeri. Sverige har förmodligen knappt någon djurplågeri. Förutom kanske några ungdomar som har tråkigt. Svenskar bryr sig för mycket om allt. "Man borde tortera dem där satans människorna på lika sätt, så dem fattar vad smärta och lidande innebär!" Vad innebär det? Att andra människor går exakt lika lågt som de som torterar djur. Människotortyr är värre än djurtortyr. Djur har de mest simpla instinkter. Det är därför vi äter dem, vi är bättre jägare och bättre i allmänhet. Det finns vissa som har tråkigt och torterar djur, ja. Men vad ska de göra om de t.ex. inte får något jobb? Plus, de kan vara psykiskt sjuka. Son till den som äger grisarna. Att tortera människor om de har torterat djur är mer groteskt än att tortera djur. Det finns bra människor;vi som inte stödjer sån jävla tortyr t.e.x. (alltså djurtortyr elelr mot andra försvarslösa rena individer). _____ Man borde tortera dem där satans människorna på lika sätt, så dem fattar vad smärta och lidande innebär! Slutsats? Svenskar bryr sig för mycket och har för många "åtgärder" åt saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Okej, ingen bra början på denna tråd kanske. Men ta en titt på denna film istället. Den har ingenting att göra med denna tråd.. men.. http://youtube.com/watch?v=xGObSMUS4FU Denna bevisar hur jävla sjuk mänskligheten är. På ett mycket bättre sätt. Varning för känsliga. -- akta tårarna nu bara, can rly hurt to see this one. Klarade bara av att se tills dem började bränna på hunden, därefter stängde jag av. Kan se när man torterar människor osv, men djur går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Jag såg inte så långt på filmen Sikorka länkade, men det var ju hundar som hade förjävliga liv som de dödade? Kanske inte de bästa sätten de dödade dem på men de kunde väl inte ordna en anständig avlivning. Angående kobran så dog verkligen inte barnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) Blev " " när jag såg den förut. Men om den är ofarlig så är det väl inte så farligt. Men väldigt sjukt ändå, vad är poängen med det där? Ska dom föda upp "mannen som kan tala med ormar" eller? --- Ang. djurplågeri-filmen: Fyfan, that made my day. Mår fan illa. Fattar inte hur man kan göra så mot djur. Redigerad 11 maj, 2007 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts