Adriian Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 När jag ska kolla på film eller konvertera film så kommer det alltid upp en ruta som ska installera DocumentViewer. När jag ska göra det så kommer alltid detta upp: (Se första bilden). Och när jag trycker på OK så får jag detta felmeddelande: (Se andra bilden). Hur fixar jag detta? Hjälp fort, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 När jag ska kolla på film eller konvertera film så kommer det alltid upp en ruta som ska installera DocumentViewer. När jag ska göra det så kommer alltid detta upp: (Se första bilden). Och när jag trycker på OK så får jag detta felmeddelande: (Se andra bilden). Hur fixar jag detta? Hjälp fort, tack! Fixa hem "DocumentViewer.msi" från M$ Hemsida. finns säkert där. Om du inte har Windows skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag letar överallt men hittar ingenstans där jag kan ladda ner det. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Jag letar överallt men hittar ingenstans där jag kan ladda ner det. Länk? Oj, nu skrev jag allt FEL. Jag menade från HP's hemsida. Förlåt.. hehe.. Kollar om jag hittar* ________________________________________________________________ EDIT: Hittar visst bara denna artikel.. HP and Compaq Desktop PCs - Resolving MSI Startup Errors Redigerad 10 maj, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts