VickeX Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Har jag sagt att jag tröttnat på dom i allmänhet? Nope. Jag ogillar inte alls stuntfilmer. Kan du inte läsa eller? Fin post Ante. Men alltså Ante, den Ante som postade över dig Ante... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Que? Kanske är någon typ av gåta. Att vi ska leta upp posten där... Han tog ju bort texten precis där postnummret stog. Så att han menade någonting. Jag går ut och letar efter den Lajnuxposten. Editoz: Ärs var inte mer spännande än den här posten han tänkte qouta: Vaknat på fel sida? --------------------- Måste säga att jag tycker att du blivit väldigt mycket bättre på sista tiden! Gillade både stunten och redigeringen! Vill se ännu mer VC/LC från dig nu. Redigerad 10 maj, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Har jag sagt att jag tröttnat på dom i allmänhet? Nope. Jag ogillar inte alls stuntfilmer. Kan du inte läsa eller? Ärligt talat så var ditt förra inlägg så snurrigt skrivet, så jag hängde inte med riktigt. Fin post Ante. Men alltså Ante, den Ante som postade över dig Ante... Que? Tror hans internet fuckade, det har hänt förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 , fattar inte varför det blir så, det är inte jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts