Shady_4_life Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Tjaa! har äntligen nu Splinter Cell till Ps3!!! I LOOVE IT! tittade lite innan på online alternativen men där va ju inga inne?! såå bull! så jag undrar om någon här har detta spel med och kanske vill lira nån gång? och nu behöver jag hjälp på dom vanliga uppdragen!! är där man ska öppna ett E-mail! fattar nada hur ja ska göra.. vanligtvis brukar ja fatta relativt snabbt, men detta är ju cp-svårt!! (änsålänge).. tittade efter tråd om detta spelet specifikt, men hitta inget? så därför gjorde ja en ny om någon nu har en gammal nånstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Vad är de för fel med den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Vad är de för fel med den här? den handlade inte specifikt om DA.. men kan nån svara på mina frågor?! får panik snart kommer ingen vart på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 den handlade inte specifikt om DA.. men kan nån svara på mina frågor?! får panik snart kommer ingen vart på spelet Skitsamma, har klarat spelet nu!! skitfett, men ja tyckte verkligen storyn va fööör kort!! plus så finns inte det med i spelet där man ser sam komma upp ur snön och skär halsen av en?! man ser det i en film, men det händer inte nånstans ajja, nu undrar ja hur man kan spela den bonus banan?? på en båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts