SilentViper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Någon som vet när WIC(World In Conflict) Släpps? kollade nyss på den. Asså trailern. Stog att det kommer ut 2007 men inte vilket datum eller månad så är det nån som vet när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Om det står "2007" så tror jag inte utvecklarna/utgivarna vill sätta datum eftersom de inte är säkra på om de hinner osv. Det kommer väl när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Om det står "2007" så tror jag inte utvecklarna/utgivarna vill sätta datum eftersom de inte är säkra på om de hinner osv. Det kommer väl när det kommer. Kk. Men jag gick in på Gamespot för nåfra minuter sen så stog det att det kommer 2007 Q3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Kk. Men jag gick in på Gamespot för nåfra minuter sen så stog det att det kommer 2007 Q3 Då kommer det någon gång under tredje kvartalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Var det inte detta som fanns vid alla jävla datorer som man kunde sätta sig och spela vid på dhw06? Har för mig det, satt och spelade det men tyckte det sög. men, har en känsla över att jag tänker fel nu.. eller? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Var det inte detta som fanns vid alla jävla datorer som man kunde sätta sig och spela vid på dhw06? Har för mig det, satt och spelade det men tyckte det sög. men, har en känsla över att jag tänker fel nu.. eller? ._. Det var World in Conflict.. Redigerad 9 maj, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jahaaa.. Det var det spelet alla satt och spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Det är asbra ju, spelade det rätt mycket på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Detta finns väl inte ute än Det släpps nånstans i Q3 år 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Detta finns väl inte ute än Det släpps nånstans i Q3 år 2007 Fanns någon sorts preview-version på DH tror jag, hann aldrig testa på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Fanns någon sorts preview-version på DH tror jag, hann aldrig testa på det. Aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts