Cyper Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Jag hoppas att man kan extraknäcka som böghora eller drag show-artist. Det är tur att vi har dig Ifall att vi inte kommer på något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Professionell ekorrjägare kanske? beväpnad med M16 och granater tar man sig an Central Parks ekorrar. Varför vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Stod ju något om att man även skulle kunna arbeta med lagen lite mer... vi kanske kommer att få se ett bättre polissytem? Redigerad 9 maj, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Lönnmordare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Kanske man tillochmed kan jobba enbart som polis, med tanke på att man skulle kunna forma sitt eget öde? Lite otrolig kanske, men det vore onekligen intressant att ta "the highroad" och stoppa brott istället för att bara orsaka de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Kanske man tillochmed kan jobba enbart som polis, med tanke på att man skulle kunna forma sitt eget öde? Lite otrolig kanske, men det vore onekligen intressant att ta "the highroad" och stoppa brott istället för att bara orsaka de. Nu har du nämnt både taxichaffis och polis. Man kan faktiskt jobba som det i tidigare GTA-spel, så det kommer nog att gå i GTA IV också. Redigerad 9 maj, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Man har aldrig kunnat jobba som polis. Vigilante uppdragen är inte polisuppdrag egentligen, för man jobbar inte som polis. man "frilansar" kan man säga, det är därför man kunde få polisen efter sig själv när man utförde uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Man har aldrig kunnat jobba som polis. Vigilante uppdragen är inte polisuppdrag egentligen, för man jobbar inte som polis. man "frilansar" kan man säga, det är därför man kunde få polisen efter sig själv när man utförde uppdragen. Vigilante ja, dvs man tar lagen i egna händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Vigilante ja, dvs man tar lagen i egna händer. Ja, och återigen, jag menade att jobba som polis, vilket man inte kunnat tidigare. Vigilante är inte polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Shit kolla här: "During the demo, Niko was seen approaching a bus stop. When he reached it, an icon appeared on-screen that enabled him to control the bus schedule. Is it possible to use the bus service similar to how you can with trains? " På svenska: "Under demo-filmen fick man se Nico närma sig en busshållplats. När han kom fram till den visade sig en ikon på skärmen som gav honom möjligheten att kolla busstidtabellen. Det är möjligt att använda bussarna som man kan använda tågen?" KÄLLA Det verkar alltså som om man kommer att kunna åka buss! YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Shit kolla här: "During the demo, Niko was seen approaching a bus stop. When he reached it, an icon appeared on-screen that enabled him to control the bus schedule. Is it possible to use the bus service similar to how you can with trains? " På svenska: "Under demo-filmen fick man se Nico närma sig en busshållplats. När han kom fram till den visade sig en ikon på skärmen som gav honom möjligheten att kolla busstidtabellen. Det är möjligt att använda bussarna som man kan använda tågen?" KÄLLA Det verkar alltså som om man kommer att kunna åka buss! YAY! COolt , men borde inte detta inte gå i "Åka taxi och buss" tråden Nu är jag petig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Bara det finns många småuppdrag så är jag nöjd, Det fanns väl ganska lite i sa? Ja och bara tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 11 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 COolt , men borde inte detta inte gå i "Åka taxi och buss" tråden Nu är jag petig. kom på det efter jag stängt av datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Bara det finns många småuppdrag så är jag nöjd, Det fanns väl ganska lite i sa? Ja och bara tråkiga. Inte direkt. Lasbilschaffis, cyckelbud, kurir, pimp etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Inte direkt. Lasbilschaffis, cyckelbud, kurir, pimp etc. Cykelbud? Kurir? Mer information tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Cykelbud? Kurir? Mer information tack. Cykelbud? Man cyklar och levererar saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Cykelbud? Man cyklar och levererar saker Men, var kunde man göra det i SA? Hade jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 FY JÄVLA SKÄMS! Det första en sann GTAspelare ska tänka på är "Langare". Langare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 FY JÄVLA SKÄMS! Det första en sann GTAspelare ska tänka på är "Langare". Langare Jag tänkte faktiskt just säga det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Husrivare, alltså att man får riva hus på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts