ZcruweN Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Det måste nog bara vara jag men..... Det känns nästan som om jag börjar växa ifrån "OMGSNARTKOMMERDETNYAGTASPELETSOMJAGABSOLUTMÅSTEHA" åldern. Liksom big deal. (nu vet jag att folk kommer slänga sig på mig med full kritik om att "GTAFUKKINGPWNSHURIHELVETEKANDUSÄGASÅ?") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 (redigerad) De har väl visst släppt Demos till GTA? GTA 1 och GTA 2 de finns ju i demo? Eller är jag helt borta?. Om jag ska vara ärlig så hade jag inte så stor koll på GTA 1&2. Jag var mer borta än du var... Zcruwen: Redigerad 11 maj, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Zcruwen: Det som jag försökte få fram med min post var just den första posten. "Min kompis säger att han har en demo på GTA IV VART KAN MAN FÅ TAG PÅ DET HJÄLPFORTVILLHA" Liksom....... urgh, visst GTA är roligt, men inte så himla kul att man nästan dödar för att komma över ett. Likaså när GTA SA släpptes "VILLHAGTASAANNARSBAJSARJAGIDINMUN" typ. Det är mer det jag menar, att jag har kommit förbi den åldern då man tyckte det var jättetufft att spela gta och att man verkligen blev tvungen att ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Det som jag försökte få fram med min post var just den första posten. "Min kompis säger att han har en demo på GTA IV VART KAN MAN FÅ TAG PÅ DET HJÄLPFORTVILLHA" Liksom....... urgh, visst GTA är roligt, men inte så himla kul att man nästan dödar för att komma över ett. Likaså när GTA SA släpptes "VILLHAGTASAANNARSBAJSARJAGIDINMUN" typ. Det är mer det jag menar, att jag har kommit förbi den åldern då man tyckte det var jättetufft att spela gta och att man verkligen blev tvungen att ha det. Förstog det. Tänkte bara ge ett riktigt GTA nörds uttryck på posten tidigare. Är likadan här, känns som, klart jag kommer att skaffa det, och klart man blir speedad när jag ser ny info. Men jag blir inte kåt av det och jag får inte en puls på 400... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hur kan ni säga så :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Hur kan ni säga så :'( Ibland känns det som, varför ska man sitta och speeda upp sig? Spelet kommer inte fortare, smartare att göra nåt annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts